sykehus bagen!

mamma t 2

Forelsket i forumet
heia!
nå som vi nærmer oss fødsel hele gjengen...har dere pakken bagen?
hva har dere pakket med...hmmm...?

Jepp, jeg har pakket min.. Gjorde det for to uker siden! [:D]

Har pakket 3 par sokker, 3 truser, 1 ammebh, ammetopp, 2 kosebukser + gensere, mp3 spilleren min, vinterdress til babyen, 1 body + sparkebukse, 1 helseteppe.. Noe jeg mangler nå tro? Skal jo ha med toalettsaker også, men de må nok vente [:)]

Den har vore sånn halvvegs klar lenge... men blir liksom ikkje heilt ferdig før eg må dra, skal ho ha med litt daglige ting som toalettsaker, og dei må pakkast sist. Men ellers har eg med ei kosebukse, truser, sokker, t-skjorte, 1 par tjukke-sokker, slippers, babyteppe og sett til babyen som eg har strikka sjøl (STOLT MOR JA)... håper det passer...., ull- og vanlig body, amme-bh, ammeinnlegg (engangs- og ull), vinterdress. Kle til meg sjøl til eg skal heim ber eg samboeren min ta med. Får sjå ka som frister å gå med...
Har som regel ein tendens til å ta for mykje med når eg pakker til ting og tang. Så kan godt vere det kjem endå meir oppi bagen.
Ja skal også ha med den boka som eg held på med no, eller neste... (viss det tar laaang tid før babyen kjem...), og digitalkamera med lader. Og så har eg laga liste over dei som skal få beskjed om fødselen og sånn, sånn at samboeren kan ta seg av det.

har pakket med undertøy (sånne fancy truser...[:D]), 1 amme bh, tøffler, sokker, amme topper/gensere, vanlig hette genser, joggebukser, baby teppe og klær samt ytterdressen til babyen, lue, amme innlegg og bind!
og kamera selvfølgelig.....

toalettsakene får nok vente til siste liten her også[;)].

Back
Topp