sykehus bag når?

mariolau

Forelsket i forumet
hei, er snart i uke 34 nå, når skal man pakke baggen?
fødte uke 36 sist da hadde jeg bare med meg selv, gikk bra det å,hehe:)

men når bruker man å gjøre det?

mariolau skrev:
hei, er snart i uke 34 nå, når skal man pakke baggen?
fødte uke 36 sist da hadde jeg bare med meg selv, gikk bra det å,hehe:)

men når bruker man å gjøre det?

Jeg foreslår at du pakker den allerede nå, siden du fødte så tidlig sist:) Men det er sant som du nevner, det går jo fint å føde uten bagen også;)

Jeg skal plutselig inn til sykehuset for å ta noen tester i morgen tidlig, for å utelukke at jeg har fått leverbetinget svangerskapskløe. Om det er den typen jeg har, så tror jeg kanskje at jeg blir satt igang. Tror jeg kommer til å ta meg klesskift ++, bare sånn i tilfellet;)

ja skader jo ikke at den står klar:)

oi da, blir jo spennende for deg i morgen da, får håpe at alt går bra:) lykke til

Er vel best og være førevar inni mellom.

Skader jo ikke å ha baggen klar nå alt.
Bebisene bestemmer seg jo bare plutselig for å komme ut som regel.
Å sende pappaene hjem for å hente ting kan jo ofte være svært misslykket..;)

Jeg og samboer pakket bagen tidlig denne uka (altså midten av uke 35).
Har pakket det meste av klær og diverse til meg, mannen og baby!

Toalettsaker og snacks har jeg ikke pakket enda, men tar det når ting skjer.
Har uansett skrevet en liste vi kommer til å se før vi drar hjemmenifra (om vi rekker).

skal ta å pakke den denne uka så er det gjort, sist måtte mannen pakke, greit det var klær, men vil gjerne pakke selv ja:)

Jeg skal starte nå. Er i uke 35. Og så legger jeg en liten liste ved med ting som skal oppi helt på slutten, f.eks sminke, helsekort og snacks.

Er i uke36 så jeg skal pakke bagen i helgen og gjøre den klar i tilfelle.Og en til babyen.

Er i uke 34, og drøyer nok å pakke den en liten stund til.

Men sjekklisten skrives nok i løpet av de nærmeste dagene:) 

Med forrige så hadde jeg en sjekkliste klar, over hva som skulle pakkes. Slik at i tilfelle fødselen skulle starte tidligere, var det bare å følge punktene nedover listen:)
Veldig greit og beroligene å ha hengende på kjøleskapet:)

Jeg skal hvertfall ¨rekke å pakke den denne gangen :P

Tenkte å vaske babyklærne i morgen og legge de i baggen, også legger jeg ved noe til meg selv og mannen etterhvert :)

Toalettsaker og snack blir pakket når det skjer noe :)

Oi, vi er jo faktisk der allerede. At man må begynne å pakke sykehusbag!
34 uker imorgen, og tror jeg skal pakke den slik at den er ca klar til uke 36/37 :-) Greit å få skrevet en liste ihvertfall, i tilfelle det plutselig skulle begynne å skje ting før den tid :p

Back
Topp