sykehotellet i Bergen...

CLJ

Glad i forumet
Er det noen som vet om det er åpent? Jordmor snakket nemlig om at dette var nedlagt nå, men hun visste ikke helt.. Tenker det er noen av dere som har peiling[:)]

I bergen er det jo også lov med sykebesøk for alle som vil komme, sant? Vet det var sånn før i tiden, men antar at de ikke har endret på det nå? Someone?

Mener at det er stengt, vertfall for oss ssom skal føde. De stenger det i helgene vertfall. Men om det er stengt for "alle" høres jo rart ut. Men mor og barn får ikke komme bort der vertfall. Kun føden som er åpent. Og da må en ofte ligge på rom med andre også. Alt etter hvor mange det er den dagen.

Med mindre du får enerom så blir barnefar sendt hjem noen timer etter fødsel..
De har også visitt-tid og er ganske streng på den.. Har du enerom og sier du får besøk tidlig så tror jeg det går bra, men ikke om man deler rom..Da skal alle taes hensyn til[:)]

Litt kjedelig at hotellet er stengt ja.. Var godt å ha sambo der døgnet rundt sist fødsel..

Barselloftet er stengt ja. Tror det skjedde i fjor. Besøkstid på barsel for far og søsken er 17 - 20. For andre er det 19 - 20.

Mange takk for svar jenter, visste jeg fikk et godt svar fra dere[:)]

det var no synd, eg som hadde planer om å ligge der i steden for på føde. no er eg no uansett heldig og får familierom so vi kan være sammen heile tida. men kunne tenkt meg å vært utafor sykehuset sida vi begge absolutt ikkje liker oss der...

Back
Topp