Syke unger....

*bølla*

Gift med forumet
Hele forrige uke var Mia Elise hjemme fra barnehagen fordi hun hadde feber. Hun hadde ikke høy feber, lå på mellom 38 og 39.

Natt til mandag fikk Andreas feber. Både mandag og tirsdag hadde han over 40 i feber og lå og sov nesten hele tiden[&o] Han var heldigvis mye bedre på onsdag, men hadde fremdeles feber torsdag og fredag også.

Natt til fredag begynte Mia Elise å kaste opp[&:] Heldigvis ga det seg på ettermiddagen for da ble hun plutselig sitt gamle jeg igjen[8D]

Nå er hun heldigvis helt frisk igjen og Andreas er feberfri, men hoster litt.

Neste uke skal jeg ha 2 friske barn!!!

Huff... kjedelige greier det der. Det pleier å være sånn her også, og det er tider jeg lurer på hvorfor jeg i det hele tatt har en jobb når jeg stort sett bare er hjemme med syke barn.

Men håper barna dine er friske og raske igjen nå da!

jepp,her er samme greia[:'(][&o]Lillemor ble febersyk med forkjølelse fredag,vært syk t.o.m mandag,så på mandag ble storesøster syk....Astma hoste deluxe...nå er den "under kontroll",men fikk feber i går[&:][:'(]så her brukes det sykebarn dager....men heldigvis har jeg fri i dag og i morgen,så får håpe hun er frisk til fredag,for ellers må vi ha b.vakt...må jo spare på noen syke dager ...huff!er noe skit altså....

God bedring til alle syke barn[:D] har hatt Daniel hjemme hele uken for han har vært syk- neste uke håper eg at alle er friske[;)]

Back
Topp