Syke smerter, modning? Auuu....

Pink Piggy

Betatt av forumet
Kanskje noen her kan fortelle om lignende erfaringer.

Har sykt nedpress i dag, så mye stikninger at jeg ikke klarer gå stort. Kjennes ut som en tampong som er "satt på tvers" inni der......kniver til og føler hodet til babyen er som en melon rett innenfor åpningen[8|]

Magen er knall hard, nesten som en lang kynner. Var våken i natt med regelmessige sammentrekninger i rygg/lår, men ga seg etter 3 timer. Kom endel gøgge i dag. Er 2. gangs, men husker lite fra sist da jeg ble satt i gang.

Skummelt dette her. Blir vondt å gå slik til termin og kanskje over.....huff. Helt handicapa da[:(]

ORIGINAL: Cruelle de vil

ORIGINAL: *nr3imagen*

Høres u som fødselen ikke er langt vekke [:)]

Støtter den her[:D]

Oi, huff....eller wæææ....
Kanskje jeg bør pakke denne berømte bagen[;)] Har hatt så gooood tid denne gangen[8D]
Får nå se, hørt om flere som går med alt slags i ukesvis, hadde vært typisk meg det......

Takk for svar ihvertfall, er interessert i om andre har opplevd lignende.....

ORIGINAL: Pink Piggy

Kanskje jeg bør pakke denne berømte bagen[;)] Har hatt så gooood tid denne gangen[8D]
Får nå se, hørt om flere som går med alt slags i ukesvis, hadde vært typisk meg det......

Hadde forresten skikkelig vondt et par dgaer før fødsel med nr to. Måtte gå med museskritt på butikken for jeg hadde så nedpress![:D]

ORIGINAL: Pink Piggy

Hadde forresten skikkelig vondt et par dgaer før fødsel med nr to. Måtte gå med museskritt på butikken for jeg hadde så nedpress![:D]

Huff, ja ikke sant. Ble sett rart på i dag jeg også, såg ut som jeg hadde en tmmerstokk oppi der bak når jeg gikk...hihi....Måtte stoppe annenhver meter....... Håper det enten fører til noe snart, eller gir seg. Irriterendes.......

Ååååå.... De stikningene er [:'(] Au!!

Av det er vondt med de stikningene! Det kjentes ut som hodet borret seg ned i...ja....[:'(] For meg begynte det en stund før fødsel. Ca 2 uker kanskje? Lykke til ihvertfall![:)] Slimproppen gikk 1 uke før forresten.

Back
Topp