Syke små.. ❤️

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
I mars hadde vi corona. Da var det feber i et døgn, og hoste i ettertid.
For et par uker siden, ble lille syk av forkjølelse. Hadde feber i over ei uke, og akkurat blitt frisk med hosten nå..
Og nå, på med feber igjen. Med tannfrembrudd, og hovent der.

Så kjedelig når de små er syke ❤️
Hvordan har det gått med deres små? Mye sykdom?
 
Uff, får så vondt av sånne små når de er syke❤️ Vært veldig mye sykdom her også. RS-virus der han sleit med pusten og spøy opp masse slim, covid-19 I februar med høy feber og veldig dårlig ei uke, og mange ganger med feber forkjølelse/virus grunnet smitte fra barnehagen(storebror på straks 4 år drar med seg en del basselusker hjem)
 
Har vært en del sykdom her også, covid da han var 3-4 mnd, etter det har han blitt smittet av venners barn som går i barnehage. En mild runde hånd-fot-munn og nå er han forkjølet og tett igjen, men heldigvis ikke feber. Blir interessant når han starter i bhg over nyttår….
 
Her har lillesøster hatt sine runder med infeksjoner i form av nesetetthet og hoste sammen med storebror som går i bhg. Problemet er at de smitter meg som da får lungebetennelse. Er nå på 5. lungebetennelse siden februar :(
 
Har vært en del sykdom her også, covid da han var 3-4 mnd, etter det har han blitt smittet av venners barn som går i barnehage. En mild runde hånd-fot-munn og nå er han forkjølet og tett igjen, men heldigvis ikke feber. Blir interessant når han starter i bhg over nyttår….
Storebror hadde hånd fot munn, men så ingen tegn på lillesøster, men hun var forkjølet samtidig
 
Her hadde vi vannkopper i hus når lille var 5 uker, fikk ikke noen kopper men hadde feber en/to dager. Ellers har det vært mye forkjølelse, snørr og litt slakkhet. Korona fikk hun når hun var 4 mnd. Hun fikk ikke hand/fot/munn eller brennkopper når storesøster hadde dette. Vi lå hele gjengen med omgangssyke for noen uker siden..

Rekner med at hun er ganske imun når hun begynner i bhg om noen uker, ettersom at storesøster drar alt mulig hjem :hilarious:
 
Her hadde vi vannkopper i hus når lille var 5 uker, fikk ikke noen kopper men hadde feber en/to dager. Ellers har det vært mye forkjølelse, snørr og litt slakkhet. Korona fikk hun når hun var 4 mnd. Hun fikk ikke hand/fot/munn eller brennkopper når storesøster hadde dette. Vi lå hele gjengen med omgangssyke for noen uker siden..

Rekner med at hun er ganske imun når hun begynner i bhg om noen uker, ettersom at storesøster drar alt mulig hjem :hilarious:
Vannkopper har enda ikke 5 åringen hatt o_O føler det er noe de burde ha hatt..!
 
Det er vel blant de få sykdommene man ønsker at unga skal få, noe som virker helt skrudd :hilarious:

Ja, for den immuniseres de for, og er bedre å få dess mindre man er (men over 6mnd, helst) :p
Alt annet blir man jo vaksinert for, eller så kan man bli syk flere ganger. Men, nå FINNES det vel vannkoppevaksine man kan ta evt, men det er vel sånn at de vil at man helst skal bare ha det selv.

Vet ikke om eldste har hatt det heller. Mine foreldre sverger på at hun har hatt vannkopper, men.. jeg kan helt seriøst ikke huske det. Jeg vet hun hadde hånd-fot-munn syke, men vannkopper kan jeg IKKE huske at hun har hatt.
 
Ja, for den immuniseres de for, og er bedre å få dess mindre man er (men over 6mnd, helst) :p
Alt annet blir man jo vaksinert for, eller så kan man bli syk flere ganger. Men, nå FINNES det vel vannkoppevaksine man kan ta evt, men det er vel sånn at de vil at man helst skal bare ha det selv.

Vet ikke om eldste har hatt det heller. Mine foreldre sverger på at hun har hatt vannkopper, men.. jeg kan helt seriøst ikke huske det. Jeg vet hun hadde hånd-fot-munn syke, men vannkopper kan jeg IKKE huske at hun har hatt.
Det er vel bedre å få det, bli ferdig enn vaksine på den der tror jeg.
Du får finne noen med vannkopper og ha en fest :hilarious:
 
Nå har vi første runde forkjølelse i hus etter besøk i barnehage :sorry:
Så kjedelig.. ❤️
Er fremdeles hoste osv her. Vært forkjølelse i hus i flere uker nå..
 
Frøkna er super snørrete og tett i nesa stakkars :/ slitsomt for den lille kroppen.

Uff, ja. Det er slitsomt. Mi hoster sånn på natta, er vondt å høre på. :(
Heldigvis ikke så tett på natta, snørret kommer når hun er våken; men surkler godt i brystet..
 
Uff, ja. Det er slitsomt. Mi hoster sånn på natta, er vondt å høre på. :(
Heldigvis ikke så tett på natta, snørret kommer når hun er våken; men surkler godt i brystet..
Det er ikke bare bare å se på de ha det sånn :/
Håper bare hun får sove godt gjennom natta.
 
I dag blir det legebesøk på knøttet, hu er tungpusta og tettere. Så da er det mulig det ikke bare er en liten vanlig forkjølelse.
 
I dag blir det legebesøk på knøttet, hu er tungpusta og tettere. Så da er det mulig det ikke bare er en liten vanlig forkjølelse.
Er så kjedelig...god bedring til mini ❤️
 
Lille er snørrete enda. Litt hoste. Veldig surklete. ><
 
Back
Topp