Syke mannfolk

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Da ligger mannen med feber og vondt i magen og er døden nær. :P Gjør mitt beste for å være sånn snill omsorgsfull kjæreste. :P Han er jo aldri syk til vanlig, så når han er det så er han det skikkelig. Har ordnet og redd opp til han på gjesterommet. Håper virkelig vi ikke får dette. Vi har jo vært så mye syk i det siste...

Å... både eg og min kjære er kvalme i dag, og min kjære er på jobb :/ synes synd på han :/

Men så snill du er som ordner til for han :):) håper ein god dose krica omsorg hjelper han, og at han er frisk som ein fisk i morgon :)

Haha, stakkars deg :P

Da ligger mannen med feber og vondt i magen og er døden nær. :p Gjør mitt beste for å være sånn snill omsorgsfull kjæreste. :p Han er jo aldri syk til vanlig, så når han er det så er han det skikkelig. Har ordnet og redd opp til han på gjesterommet. Håper virkelig vi ikke får dette. Vi har jo vært så mye syk i det siste...

Du er flink og god du! :thumleft

Ha ha ha
dere må ikke være for imponerte altså. Et glass vann, paracet og ekstra teppe er ikke så mye å skryte av. :p Det som er mest utfordrende er å ikke bli irritert når han syter. :p

Ha ha ha
dere må ikke være for imponerte altså. Et glass vann, paracet og ekstra teppe er ikke så mye å skryte av. :p Det som er mest utfordrende er å ikke bli irritert når han syter. :p
Kjenner til den :p her har vi kasta opp begge to i natt, men ein av oss er i dårlig humør... Og den andre (meg) er ikkje :p er jo ikkje glad som ei sol, men sprer jo berre dårligere humør av sånt hissig og klagete språkbruk :p

Hater manne influensaen. ikke moro. Men nå er min syk på en annen måte. så jeg er faktsik bekymret. håper de finner noe ut snart. :dontknow

Kjenner til den :p her har vi kasta opp begge to i natt, men ein av oss er i dårlig humør... Og den andre (meg) er ikkje :p er jo ikkje glad som ei sol, men sprer jo berre dårligere humør av sånt hissig og klagete språkbruk :p
Men mannfolk har det verre!

Altså, jeg er ganske vant til at mannen er dårlig pga migrenen, og da er jeg verdens mest omsorgsfulle og snille kone osv.
MEN... når han er syk stakkars kryp, så blir han så ille syk også, og jeg som jobber med alvorlig syke og døende slenger ut; jaja ta'rei en paracet og kom dæ ut me bikkja så bliru nok bedre skarru se!! Frisk luft er bra forræ!
Herregud stakkars mann hahahaha <3

Altså, jeg er ganske vant til at mannen er dårlig pga migrenen, og da er jeg verdens mest omsorgsfulle og snille kone osv.
MEN... når han er syk stakkars kryp, så blir han så ille syk også, og jeg som jobber med alvorlig syke og døende slenger ut; jaja ta'rei en paracet og kom dæ ut me bikkja så bliru nok bedre skarru se!! Frisk luft er bra forræ!
Herregud stakkars mann hahahaha <3
Ha ha ha. Dør. Ja her er det veldig stakkarslig og når jeg tenker på hvor syk jeg var sist med feber sju dager i strekk blir jeg irritert på sutringa. Nå sitter han på pc og taster. Spurte om han følte seg bedre. Joa men det var fremdeles vondt her og der må skjønne. Siden han nesten aldri er syk ,og stiller opp så best han kan når jeg er det, så får han litt ekstra omsorg.

Sønnen min på fjorten sa når vi spiste middag: Hvorfor stønner han sånn når han er syk. :p Da lå han på rommet og off-et seg. :p sønnen min klager aldri når han er syk så han syntes det var rart. :p

Gubben syns selv at han er en tapper soldat når han er dårlig, og sier ofte at når faren hans er syk, ja da er han syk da. Jeg har ikke hjerte til å si at den lille "evnen" har gått i arv gitt:p

Min har offet seg og stønnet osv i hele dag og vært litt mannesyk og så presterte han å si at han skulle dra til en kamerat for å se på et brettspill elns, men jeg tror han skjønte hvor teit det hørtes ut for han ble plutselig så ille dårlig så han ble hjemme isteden *knis* Han er jo utrolig søt når han er litt syk da og jeg har på en måte litt vondt av han, men jeg er litt sur på stakkaren i dag for han tok 2 (!!!) par av mine hjemmestrikkede ullsokker og brukte dem og nå er de for store for at jeg kan bruke dem og jeg fryser på beina så da kan han hadetsågodt! *fnys*

Sønnen min på fjorten sa når vi spiste middag: Hvorfor stønner han sånn når han er syk. :p Da lå han på rommet og off-et seg. :p sønnen min klager aldri når han er syk så han syntes det var rart. :p
Hahaha! :D

Gubben syns selv at han er en tapper soldat når han er dårlig, og sier ofte at når faren hans er syk, ja da er han syk da. Jeg har ikke hjerte til å si at den lille "evnen" har gått i arv gitt:p
Haha :D Det er så typisk mannfolk :) Jegnhar begynt å jatte med, for Ø blir mildt sagt irritert om jeg prøver å si noe angående det ;) For jeg kan jo ikke vite hvordan han har det! ;)

Back
Topp