Syke greier på UL i dag!

Babyønske23

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Hei!
Som dere skjønner har jeg vært på ul for å sjekke en cyste idag. Denne cysten var vekk, heldigvis. Fikk en sniktitt i livmor, der man kan se en pitteliten plommesekk. Er bare 5+2 så var ikke mye å se, men gyn var likevel fornøyd med utviklingen. MEN! Med høyre eggstokk, helt helt øverst med eggstokken var det en «runding» typ. Hun klarte ikke se om det var i eggstokken eller i egglederen. Men hun begynte da å lure på om jeg går med tvillinger der en har funnet veien til livmor og en stoppet i egglederen :wideyed: Åpenbart ikke innafor, og hun var selvsagt ikke sikkert dette var tilfelle da hun sa det var uhyre skjeldent at noe sånt skjer. Men er det noen som har vært borti dette tidligere og kanskje kan fortelle hvordan det gikk?:hungover: Fikk ny «hastetime» tirsdag neste uke. Legger ved et lite bilde av hvordan 5+2 ser ut inni livmoren❤️ 2D187006-35A8-43E9-BE9B-70148A743240.jpeg

Åå, får ikke håpe det :nailbiting: Masse lykke til. Håper alt går bra :Heartred

Hei!
Som dere skjønner har jeg vært på ul for å sjekke en cyste idag. Denne cysten var vekk, heldigvis. Fikk en sniktitt i livmor, der man kan se en pitteliten plommesekk. Er bare 5+2 så var ikke mye å se, men gyn var likevel fornøyd med utviklingen. MEN! Med høyre eggstokk, helt helt øverst med eggstokken var det en «runding» typ. Hun klarte ikke se om det var i eggstokken eller i egglederen. Men hun begynte da å lure på om jeg går med tvillinger der en har funnet veien til livmor og en stoppet i egglederen :wideyed: Åpenbart ikke innafor, og hun var selvsagt ikke sikkert dette var tilfelle da hun sa det var uhyre skjeldent at noe sånt skjer. Men er det noen som har vært borti dette tidligere og kanskje kan fortelle hvordan det gikk?:hungover: Fikk ny «hastetime» tirsdag neste uke. Legger ved et lite bilde av hvordan 5+2 ser ut inni livmoren❤️ Vis vedlegget 397550
Aldri hverken hørt om det eller opplevd det selv - men krysser fingerene for at hun tar veldig feil og at neste UL oppklarer mysteriet:)

Aldri hverken hørt om det eller opplevd det selv - men krysser fingerene for at hun tar veldig feil og at neste UL oppklarer mysteriet:)
Har aldri hørt noe sånt før heller, derfor sjokket på både meg og gyn :wideyed: Håper virkelig hun tar feil!❤️

Det er jo supersjeldent at det skjer. Håper at det ikke er tilfelle! Men bra at du får god oppfølging!

Jeg har nylig opplevd dette selv Jeg var skråsikker på at jeg spontanabortere da jeg så graviditetsprodukt i noe som kunne se ut som en plommesekk. Skulle da vært 7+2. Jeg og fastlegen ble enige om at ultralyd ikke var nødvendig. Kom tilbake til hcg kontroll 3 uker senere, da var hcg steget fra 2500 til 9000. Ultralyd viste da at jeg hadde rester i livmor etter SA + foster i ve. eggleder som jeg måtte operere vekk. Jeg også ble fortalt at dette var veldig sjeldent.. Håper det ikke er det samme hos deg!

Jeg har nylig opplevd dette selv Jeg var skråsikker på at jeg spontanabortere da jeg så graviditetsprodukt i noe som kunne se ut som en plommesekk. Skulle da vært 7+2. Jeg og fastlegen ble enige om at ultralyd ikke var nødvendig. Kom tilbake til hcg kontroll 3 uker senere, da var hcg steget fra 2500 til 9000. Ultralyd viste da at jeg hadde rester i livmor etter SA + foster i ve. eggleder som jeg måtte operere vekk. Jeg også ble fortalt at dette var veldig sjeldent.. Håper det ikke er det samme hos deg!
Oi! Håper virkelig det kan bli baby av dette❤️ tusen takk for at du tok deg tid til å svare!

Blir spennende å følge med! Du får oppdatere etter ultralyd! Heldigvis har de funnet ut av det tidlig så de kan følge med :happy:

Back
Topp