Syke før jul?

My heart

Betatt av forumet
Er dere syke / friske om dagen? Jeg har hanglet i over ei uke nå. Og nå har jeg fått hoste. Hoster hele natta og holder på å bli sprø. Slapp og tom for krefter. Skal bli godt med helg snart. Ikke syk nok til å være hjemme, men tungt å gå på jobb allikevel
 
Vi har hatt sykdom i hus i to uker og enda går alle og hangler. I tillegg våknet jeg opp med øyebetennelse idag, og endte med gallesteinsanfall som varte fire timer idag. Gidder ikke mer tull nå!
 
Snørr og hoste i 1,5 uke nå.. men ikke veldig syke og lite feber heldigvis.. jeg har begynt å hangle litt selv også, men håper jeg slipper unna det verste.. så kan man jo håpe at vi blir ferdige til jul :p
 
Jeg ble sendt hjem fra jobb mandag, burde sikkert holdt meg hjemme resten av uken men samvittigheten tok meg så da prøver jeg meg på jobb i morgen.

kengubarnet ble frisk i i november etter over 3 mnd med sykdom og 5 abkurer , håper derfor han holder seg frisk.
 
Ikke enda. Holder omtrent pusten, ifølge hun på snart 4 hadde en i bhg vannkopper forrige uke så jeg saumfarer henne for prikker. (denne bhg er en så uvanlig en at de ikke opplyser om sånt med lapp på døra. Det er jeg vant til. Omgangssyke? Bsrnrmark? Vannkopper? Lapp på døra. Men ikke i denne bhg nei. Barnrmark sa de fra om da, og omgangssyke skjønner vi.)

Vi hadde det i hus jula for 4 år siden. Da nevnte nesten 4 åring ble født. Men hun får ser ifølge overlegen på sykehuset trolig igjen, siden hun ikke hadde immunforsvar som kan huske at hun har hatt det siden hun bare var 2 uker gammel.

Ikke har vi hatt omgangssyke på lenge heller.

Bank i bordet og salt over skulderen. Men jeg venter hver dag på at noen ringer og sier noen er blitt syk
 
Jeg ble sendt hjem fra jobb mandag, burde sikkert holdt meg hjemme resten av uken men samvittigheten tok meg så da prøver jeg meg på jobb i morgen.

kengubarnet ble frisk i i november etter over 3 mnd med sykdom og 5 abkurer , håper derfor han holder seg frisk.

Uff, det var langvarig sykdom. Håper dere slipper mer nå
 
Vi har hatt sykdom i hus i to uker og enda går alle og hangler. I tillegg våknet jeg opp med øyebetennelse idag, og endte med gallesteinsanfall som varte fire timer idag. Gidder ikke mer tull nå!

Gallesteinsanfall? Hvordan er det? Må du opereres for gallestein eller løsner det av seg selv? Høres ikke godt ut
 
God bedring til alle syke.

Her har jeg hanglet siden jeg ble skikkelig dårlig på slutten av sommeren. Slitsomt. Men ungene er friske. *bank i bordet*
 
Nei her er vi friske. *bank i bordet*

Eldste hadde et par dager i november der han var veldig forkjøla, men gått over nå. Han sliter mye med hodepine da...

Men ellers er vi friske.

Ikke vært noe spes mye sykdom på oss på lenge. Hverken i fjor høst/vinter eller nå.
 
Gallesteinsanfall? Hvordan er det? Må du opereres for gallestein eller løsner det av seg selv? Høres ikke godt ut
Jeg har masse steiner, og jeg får ekstreme smerter når de prøver å komme seg ut i gallegangene (slik jeg har forstått det). Intense smerter i mellomgulv som brer seg bakover i ryggen, det føles som en kniv i ryggen.
Er på legevakt nå, får to sprøyter med smertestillende med lite til ingen effekt. Så må hvertfall ha en til.
Er man veldig plaget med hyppige anfall, så opererer de. Men det går fint å leve med også. Men helsikkens vondt!!
 
Ikke enda. Holder omtrent pusten, ifølge hun på snart 4 hadde en i bhg vannkopper forrige uke så jeg saumfarer henne for prikker. (denne bhg er en så uvanlig en at de ikke opplyser om sånt med lapp på døra. Det er jeg vant til. Omgangssyke? Bsrnrmark? Vannkopper? Lapp på døra. Men ikke i denne bhg nei. Barnrmark sa de fra om da, og omgangssyke skjønner vi.)

Vi hadde det i hus jula for 4 år siden. Da nevnte nesten 4 åring ble født. Men hun får ser ifølge overlegen på sykehuset trolig igjen, siden hun ikke hadde immunforsvar som kan huske at hun har hatt det siden hun bare var 2 uker gammel.

Ikke har vi hatt omgangssyke på lenge heller.

Bank i bordet og salt over skulderen. Men jeg venter hver dag på at noen ringer og sier noen er blitt syk

Er de ikke pliktet å oppgi vannkopper og sånn?hvis noen har dårlig immunforsvar å ta hensyn til?
 
Her er vi syke alle 4 ..
To med influensa og to med omgangen!
Passer sykt godt midt i eksamensperioden :yuck:
 
Her hadde lillebror vannkopper i hele forrige uke, og i går fikk storebror sine første prikker. Men, da er vi i hvert fall ferdige med vannkopper før de begynner på skolen. :)
 
Er de ikke pliktet å oppgi vannkopper og sånn?hvis noen har dårlig immunforsvar å ta hensyn til?
Vet ikke

Fikk vite det litt sånn tilfeldig i gsrddrobeprat sist. Det har vært et barn på avd som fikk det av søsteren, men hun ble smittet i ferien og kom ikke tilbake før hun var frisk, så ingen andre fikk det
 
Her har jentungen hatt to ørebetennelser, halsbetennelse og en runde feber igjen etter det på en måned. Så håper hun er ferdig for en stund nå, stakkar. Nå er det min tur med hoste, tett nese hodepine og feber. Reiste hjem fra jobb i dag, men har ikke tid til å bli syk nå i siste innspurt før jul, så i morgen har jeg bestemt at det skal ha gått over! :hungry:
 
Har egentlig vært forkjølelse i hele høst.. forrige helg var det spysyken. Denne helga er det tydeligvis feber som gjelder :meh:
 
Minste ble syk i går, hosta i flere timer i går kveld. Han sovna ikke før 23:45 pga hosting (sovner vanligvis rundt 19:30)
I dag fikk han være hjemme fra bhg, har hatt feber og vært skikkelig slapp i dag. Vi andre er friske enn så lenge :)
 
Back
Topp