Syke drømmer

Vinterland

Flørter med forumet
Jeg sover ikke godt fortiden. Jeg er 11+3 på vei, å har de siste ukene har helt syke drømmer!
Alle rundt meg er gjerne gravid, bursdagsselskap på fjellhyller (jeg klatrer ikke -høydeskrekk), varebil som kjører ut i sjøen med barna mine i.. Altså, det er bare kaos i drømmene mine +++. Jeg står opp tusen ganger i løpet av en natt.
Flere som har helt vill fantasi om nettene? :anyone
Sover jeg for mye siden jeg drømmer så masse? :confused:
Til vanlig drømmer jeg nesten aldri, å når jeg først gjør det så husker jeg sjeldent drømmene, disse kan jeg skrive en meget detaljert bok om. :p

Jeg drømte inatt at jeg og mannen skulle gå ifra hverandre.. Jeg forsto ikke hva som hadde skjedd og når forholdet vårt hadde gått så galt! Virket så ekte at jeg våknet opp helt fortvilt imorges og ble så utrolig lettet da jeg innså at jeg bare hadde drømt! Ikke noe gøy med slike drømmer heller.. Husker at jeg ved et par anledninger sist graviditet drømte at jeg var utro og våknet med utrolig dårlig samvittighet :hilarious: Hadde også en del latterlige drømmer, f.eks. at Ustjugov (ja, den russiske skiløperen) hadde ramlet i en bekk og frosset fast :hilarious:

Back
Topp