Syke drømmer??

Aboffa

Glad i forumet
*MIA*
Julibarna 2019
Er det flere enn meg som har fått veldig heftige drømmer etter dere ble gravide??
På kanten til mareritt hver natt og er gjerne på flukt eller lignende... :p

Mine er ikke så skumle eller ekle, bare veldig livlige!
Helt merkelige ting som oppleves om natta her, men slipper heldigvis å bli skremt :)

Drømmer ganske mye rart for tiden..skikkelig intense drømmer. I går natt våknet jeg av det marerittet..
Virker jo så ekte..

Her også! Helt syke drømmer med ekle monstre og løping og kaving.. Slitsomt!

Jeg har også masse mareritt for tiden! Blir jaget rundt i skogen osv :-S

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Drømmer mye merkelig. Har ikke mareritt da, bare syke syke drømmer om alt og ingenting. Er jo utslitt når jeg våkner! Har pleid å være hele svangerskapene her iallefall.

Joda... I natt drømte jeg at jeg hadde kjøpt salat på butikken.... Inni salaten var det masse slanger og en pitteliten babykrokodille....krokodillen tok jeg og holdt fast inni hendene og gikk og leverte til butikken igjen... Sååååå jada drømmene er rare og har ingen rot i virkeligheten hehe

Ja, hadde det i noen uker. Akkurat nå er jeg ganske drømløs! :-)

Drømmer masse rart og husker mer av det enn jeg pleier... Sprø greier med mennesker jeg knapt kjenner og syke situasjoner. Og innimellom er jeg liksom ikke meg selv i det hele tatt. Tydeligvis mange rare tanker å bearbeide for tiden ;)

Samme her. Jeg drømte om pokemon og hadde tilogmed ligget og fortalt mannen at jeg var pokemon-trener osv :p helt ville drømmer!!

Jeg drømmer også utrolig livlig nå. Har egentlig skremmende livlige drømmer fra før av, men nå er det veldig intenst og bare ekstra av alt.
Drømmer mye om vann, noe jeg har lest kan dreie seg om følelser. Og det er jo kanskje ikke så rart :p

Drømmer veldig klart på en måte. Nesten så jeg ikke tror det er en drøm når jeg våkner.

Drømmer vanvittig mye rart om dagen! Mye om sambo bl.a :P

mye rart ja.. er fullt klar over at det er en drøm mens det pågår for det er nokså bizarrt..

Drømmer utrooolig mye rart!! Heldigvis ikke så mye skremmende! Men i dag hoppet jeg til da vekkerklokken ringte for da hadde jeg nettopp oppdaget at min kjære bror hadde drept 2 personer og var et monster.. Var veldig glad da jeg voknet og fant ut det bare var tull. hehe :P

Drømmer veldig mye rart ja.. Endel mareritt faktisk (det har jeg aldri ellers), skumle og ekle ting.. Er ikke spesielt morsomt å våkne av fæle drømmer hver natt. Men lite å få gjort med det, får bare håpe det går over etter fødselen! :)
Var ikke sånn i forrige svangerskap btw..

Har hatt rare drømmer siden jeg ble gravid ja. I starten døde mannens bestevenn på ulike måter hver natt. Nå er det bare helt rare drømmer. Sist var det mannen som jobbet som backstreetboysgenser forselger...?!

Back
Topp