Syke drømmer..

Linnii10

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Siste uken har jeg drømt noe sprøtt hver natt, nesten litt skummelt!

Går ikke inn på alle drømmene men den ene var ganske spesiell.
Drømte at babyen i magen stakk ut en bite bite liten hand på magen, nesten så jeg fikk tak i den. :O Hehe

Noen andre som drømmer om dagen? :)

Jaaa, signerer denne!!! La meg bare si at jeg har vært midt i ett skuddrama uten like i natt ;) (tror jeg må revurdere litt hva jeg ser på tv før jeg legger meg :p)

Hahaha! Utrolig morsomt :) ja trur det er lurt å se an hva man glor på før man legger seg :D

Haaha!! Drømmer ikke om babyen, men at det skjer veldig mye positivt rundt meg, asså veeldig overdrevent!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har ikke drømt noe særlig enda. Ikke som jeg kommer på, men hadde noen ville med jentungen.

Den ene drømmen var at da jeg fødte jenta vår, var hun ukokt spagetti. For å kunne holde ungen vår måtte vi koke spagetthien først. Den ene gangen gikk det galt og hun ble til brent lasange :O Der satt jeg, med en gryte med brent lasange, mens den andre damen på rommet satt og koste med sønnen sin. Jeg syns hun var SÅ respektløs! :p

JA!! Jeg drømmer bare sprø ting! Men det har jeg gjort de to andre svskapene også! ;) Med nr to tok jeg test pga jeg begynte å drømme så rart :P Og jammen var jeg gravid ;)

Sprøtt hvor mye det påvirker oss :) Men så lenge ikke drømmene er helt forferdelige så er jeg fornøyd

Jeg hadde tenkt til å lage en tråd om dette nå jeg drømmer sååå mye vilt.. At jeg drar hjem fra sykehuset med tvillinger, også kommer det noen fra sykehuset og leverer den TREDJE ungen jeg hadde glemt på sykehuset men drømmer ikke så mye om babyer egentlig, men gamle flammer det er ganske slitsomt for jeg kan våkne opp og være kjempe forvirra.. Det går heldigvis over.. Har lest at det er ganske vanlig så da trøster jeg meg med det.. Føler meg dum når jeg har vært "utro" i drømmen er heldigvis ikke hver natt..

Jeg hadde tenkt til å lage en tråd om dette nå jeg drømmer sååå mye vilt.. At jeg drar hjem fra sykehuset med tvillinger, også kommer det noen fra sykehuset og leverer den TREDJE ungen jeg hadde glemt på sykehuset men drømmer ikke så mye om babyer egentlig, men gamle flammer det er ganske slitsomt for jeg kan våkne opp og være kjempe forvirra.. Det går heldigvis over.. Har lest at det er ganske vanlig så da trøster jeg meg med det.. Føler meg dum når jeg har vært "utro" i drømmen er heldigvis ikke hver natt..

iPhone smilys vil tydeligvis ikke være med her.. Pleier ikke å la være å bruke punktum.. :P

Jeg har ikke drømt noe særlig enda. Ikke som jeg kommer på, men hadde noen ville med jentungen.

Den ene drømmen var at da jeg fødte jenta vår, var hun ukokt spagetti. For å kunne holde ungen vår måtte vi koke spagetthien først. Den ene gangen gikk det galt og hun ble til brent lasange :O Der satt jeg, med en gryte med brent lasange, mens den andre damen på rommet satt og koste med sønnen sin. Jeg syns hun var SÅ respektløs! :p
Hshahaha!

Jeg drømte om min forrige, at leppene hennes nesten var identiske mine. Guess What. Det var de :p hehehe

HEHE, uff så utrolig skummel! utrolig lurer på hvor disse drømmene "kommer fra" :D

Har mareritt jeg! I natt hoppet jeg opp i senga da jeg hadde mareritt om at ene guttungen lå i en dam av blod i senga si, uten at jeg fant ut hvor det kom fra! Sambo skvatt som f#%n når jeg hoppa opp, og fikk roa meg ned:p hater mine drømmer om dagen.. hatt mye ekle greier..

Har mareritt jeg! I natt hoppet jeg opp i senga da jeg hadde mareritt om at ene guttungen lå i en dam av blod i senga si, uten at jeg fant ut hvor det kom fra! Sambo skvatt som f#%n når jeg hoppa opp, og fikk roa meg ned:p hater mine drømmer om dagen.. hatt mye ekle greier..

absolutt ikke noe ålreit :S men håper det går over snart

Utrolig bra!!! *ler her jeg sitter*

Back
Topp