Syke bensinpriser...

Sommerro

Betatt av forumet
Var innom vg.no der jeg så det sto at bensinprisene kunne komme opp mot 17 kr i løpet av sommeren pga oljeprisene. I tillegg skal jo regjeringen innføre mer avgifter på drivstoff (som sikkert kommer oppå dette igjen...). Kan bli en trang økonomi fremover når både boligrente og matvareprisene kommer til å gå opp. Er det flere som bekymrer seg? Blir ikke mye ekstra man kan unne seg da fremover...

Og vi flytter 3 mil ut av byen, jævli bra med sånne bensin priser da.. [:@]

Burde bli bra lønnsøkning nå ja [:-]

Ja det er ganske høyt nå.
Når jeg fylte diesel før i dag var den på 13,57 mener jeg..

Jepp, hørte det æ og.
Det e heilt sykt kor mye de skal skvise ut av de som har lite..
For det e i bunn og grunn dem det går ut over.
Hadde no pengan gått te å ruste opp veian, så skulle æ i grunn ikke sagt nåkka, men de brukes jo ikke på det så[:@][:'(][:o][8|][:@][&:]... jævla regjeringa!

ORIGINAL: Rebecca85

Og vi flytter 3 mil ut av byen, jævli bra med sånne bensin priser da.. [:@]

Burde bli bra lønnsøkning nå ja [:-]

Ja jeg sitterpå "sidelinjen" og håper på stort lønnshopp for oss i kommunal og offentlig sektor. Håper unio står på krava og krever det de har sagt bl.a fra KS. Det trenger jeg nå... Det gjenstår å se på fredag, om det blir streik eller ikke...

ORIGINAL: Gunn Merete

Jepp, hørte det æ og.
Det e heilt sykt kor mye de skal skvise ut av de som har lite..
For det e i bunn og grunn dem det går ut over.
Hadde no pengan gått te å ruste opp veian, så skulle æ i grunn ikke sagt nåkka, men de brukes jo ikke på det så[:@][:'(][:o][8|][:@][&:]... jævla regjeringa!

Ja, det er jo småbarnsfamiliene som er i etablerinsfasen som må lide mest pga alt dette.

helt sykt[:'(]begynne å lage en bensin-sparekonto tror jeg[8|]

bensinprisene bekymrer meg ikke, men jeg er ikke glad for det nei... skrur man tida noen år tilbake var lønna vår det halve av d den er nå og bensinprisene høye i forhold til den. ser ikke mørkt på det her jeg bor heller.
noe jeg syns er urettferdig er at bensinen oftest er dyrest der hvor det er lange avstander og folk virkelig er avhengig a bil. den burde være lik overalt!!!!!!!!!

ang matprisene syns jeg ikke det er dyrt.. da mener jeg sett i forh til hva vi tjener her i landet.

men det at renta stiger og stiger er virkelig ille[&:]

det er helt sykt!!!men de vil jo at vi ska få oss sånne el biler eller no sånt nå så tipper det er litt av grunnen....men det eneste som skjer nå det er at vi beveger oss mot ett skikkelig krakk,depresjonstiden kommer snart sier jeg bare...hm trur jeg ska bynne og samle på hermetikk nå jeg[:-]

hører jeg jan glede meg til å begynne på jobb igjen når permisjonen er over... den består nemlig av å kjøre ca 100mil i uka det hjelper jo ikke med kjørepenger lenger visst drivstoffet blir så dyrt[&o]

ORIGINAL: sarah sin mamma

MafiaNorge på sitt beste!

ORIGINAL: pupple

bensinprisene bekymrer meg ikke, men jeg er ikke glad for det nei... skrur man tida noen år tilbake var lønna vår det halve av d den er nå og bensinprisene høye i forhold til den. ser ikke mørkt på det her jeg bor heller.
noe jeg syns er urettferdig er at bensinen oftest er dyrest der hvor det er lange avstander og folk virkelig er avhengig a bil. den burde være lik overalt!!!!!!!!!

ang matprisene syns jeg ikke det er dyrt.. da mener jeg sett i forh til hva vi tjener her i landet.

Jeg er forsåvidt enig med deg at vi bruker en mindre andel av lønna på mat og bensin nå enn tidligere. Men vi er (jeg inkludert) blitt mer kravstore i forhold til alt og vil gjerne ha råd til å "leve" oppi all økonomien. Sånn har dagens samfunn blitt her i Norge og når staten sitter og ruger på en hel masse penger som ikke går til noe, da blir jeg litt provosert siden jeg hele tiden må betale mer og mer for allting... Det ensete regjeringa og staten tenker på er å få mest mulig penger inn det oljefondet.

ORIGINAL: pupple

HELT ENIG!!!!
Der det er kollektivtrafikk med f.eks buss /trikk hvert 10 min....de har billigst drivstoff!!!! Urettferdig..

Plutselig kjenner jeg det er like greit at jeg ikke har tatt fått surret meg til  å ta lappen enda.[8|]

Det er helt sykt[:'(][:@] Det er ikke lenge siden vi fylte diesel på bilen for 8 kr og noe per liter[8|]
Hvor skal det ende lurer jeg på da. Ikke akkurat mye å skryte av lønnsøkningene heller[:'(]

bekymrer meg ikke i det heletatt.....får ta fram sykkelen da, det er vel det beste for miljløet også

Back
Topp