Syke barn!

ElisabethJohanne

Forelsket i forumet
Mine to har begge fått influensa. De er 11 og 8, og bank i bordet, de har ikke vært mye syke oppigjennom årene. Jeg merker at jeg takler det dårlig, er så innmari redd for dem.
Pappen har dem 50% og de skal egentlig til ham i dag, men han sier at han har liten sjans for å ta seg fri fra jobb i morgen.. Kjenner at jeg blir forbanna, han må da prioritere ungene sine først vel???
Og de har ikke lyst til å være hjemme med bestemoren sin heller.
Jeg har ikke noe i mot å ha dem hjemme lenger jeg, egentlig så er jeg vel kanskje litt lettet over akkurat det. En mor vil jo helst pleie sine barn selv.
Det negative er at jeg er utrolig sliten selv også, går med vondt i hodet og sår hals. Får sjelden feber så jeg har nok kanskje fått en mild form av det samme som de så det hadde vært litt godt med litt avlastning..
Er sånn i villrede, skikkelig fortvilet...

Stakkars dere. Jeg syns også at det er helt forferdelig når ungen min er syk. Blir helt på tuppa og sover nesten ikke og sånn fordi jeg vil holde øye med henne hele tiden. Så jeg skjønner godt at du har behov for å ha de hos deg. Jeg hadde ikke taklet å sendt bort barnet mitt når det var sykt. Hva om noen kan komme til deg og hjelpe litt til? Lage litt mat og sånn...?

Back
Topp