syke barn og barnevakt

moongirl74

Elsker forumet
Jeg lurer på hva dere ville gjort..

Til helga har vi planlagt å dra sammen med venner til Mosjøen. Det er alternativmesse på Mo og vi skal dit, og så skal vi selvfølgelig feste litt og nyte noen dager helt barnefri! Venninnen min har ordnet seg fri fra jobb og greier....

Men...så har Michael fått feber [8|][:'(] Det er mamma som skal passe han og hun sier hun kan ha han uansett - bare han ikke er kjempedårlig.

Foreløpig har han bare litt feber og er i rimelig god form.. Men jeg er litt i tvil allikevel. Kommer han til å savne oss siden har er litt syk liksom? Han er kjempeglad i foreldrene mine og stortrives alltid når han er der. Mamma har masse erfaring fra 3 tidligere barnebarn så jeg stoler på henne..

Ville dere reist bort i 3 netter selv om ungen var litt syk??

ORIGINAL: **vimsa**

Hvis feberen holder eg stabil og han ikke blir mye dårligere så hadde nok jeg reist[:)] så lenge mammaen din synes det er greit så gjør det jo ikke noe med litt feber[:)] tenk så kjekt han får det der uansett,mase kos og dulling med mormor[:)][:)]

tenker det samme[:)]

Om ikke han blir kjempe dårlig (type vurdere sykehusinnlegging) ville jeg helt klart reist!!!!! Men da måtte mamma eller min søster passet siden det er de jeg er tryggest på og kjenner barna best, som barnevakt.

Det blir godt med noen dager barnefri! Nyt det [:)] Og kanskje dere kommer hjem til frisk gutt? [;)]

ORIGINAL: AB

Hvis feberen holder eg stabil og han ikke blir mye dårligere så hadde nok jeg reist[:)] så lenge mammaen din synes det er greit så gjør det jo ikke noe med litt feber[:)] tenk så kjekt han får det der uansett,mase kos og dulling med mormor[:)][:)]

tenker det samme[:)]

Lenge til helga også....

Enig m de andre.

Enig[;)]

ORIGINAL: Sjasmin

Lenge til helga også....

Enig m de andre.

[:)]

Tusen takk! Da reiser jeg med litt bedre samvittighet [:)][:)]

Han har ikke blitt dårligere men har fått litt hoste nå. Mamma er veldig klar på at dette ikke er noe problem og hun håper vi klarer å slappe av selv om han er litt syk. Og ja, kanskje vi kommer hjem til frisk gutt!!

krysser fingre og tær i håp om at jeg og min kjære ikke har blitt smittet. Her har vi hatt 2 ulike sykdommer hos begge barna siden Lørdag! Har spritet og klorinvasket flere ganger daglig! [:D][:'(][:'(]

Back
Topp