Sykdomssymptomer

Bkno4204572

Andre møte med forumet
Hei. Har de siste to døgnene vært dårlig, og vil gjerne forhøre meg med dere om noen har vært borte i lignende. Jeg er 25 uker på vei og har de siste dagene hatt noen symptomer som kommer og går litt som de vil. Dette er da hodepine, smerter i rygg, og en sjeldent gang under ribbeina. Har også frysninger/n kaldsvetter og blir fort kvalm. Sliter også med svimmelhet og synsforstyrrelse om jeg er oppreist mye. Kan tenke meg jernmangel eller kanskje influensa? Noen som har vært borte i det samme? :)

alle symptomene trenger jo ikke og gå på samme sykdommen. men det med hodepine og svimmelhet + synsforstyrrelse kan tyde på lavt/høyt blodtrykk.

Kvalme kan komme av at du er gravid, man kan slite med dette i hele svangerskapet.

Hvor i ryggen sitter smertene? Bekkenløsning er jo normalt i et svangerskap. Og babyen tar mere plass, så "alt" blir jo presset både hit og dit med tanke på ribbeina dine.

Men om du er veldig plaget, så er det ikke noe annet å gjøre enn å ta en tur til legen. :) Særlig med tanke på blodtrykket kan det være greit å få sjekket ut det.. Kan også være blodsukker, jern osv.. Hvordan får du i deg med mat i løpet av dagen..??

Back
Topp