Sykdomsfölelse/influensafölelse?

Anof

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
HUsker jeg hadde det på slutten sist (husker ikke hvor lenge), som om jeg brygget på noe, men ble liksom med det.. har hatt det slik en liten stund nå også. Flere som har det sånn, eller har hatt det sånn de siste ukene?

Jeg håper det har en sammenheng med graviditeten og at jeg ikke får en runde med skikkelig influensa:/

Jepp, har også hatt det sånn...ikke hver dag, men enkelte dager har jeg "feberfølelse".

Jeg har vært sånn i 2 dager nå, litt varm og vondt i hodet, sliten og trøtt.. Håper hun kommer snart!! <3

Jeg er sånn, tett i trynet, og kroppen her verker :/ Men her tenker jeg at det er influensaen som kommer snikende! Var gjennom en runde et par uker før termin med førstemann også:p

Usj. For min del er det nok influensan som er på vei. Guuri så dårlig jeg brått ble. Blæh

her er det også antydning til influensalignende følelse. tung i hodet, rar i hele kroppen og føler meg febersyk. hørt det er ganske normalt nå på slutten av svangerskapet. :)

Jeg lå faktisk nettopp å lurte på om jeg begynner å bli syk. Jeg har hatt litt influensa følelse de siste dagene.

Samme her, syns jeg har gått og hangla siden jeg tok den jævla vaksina:(
God bedring!

Jeg har å vært sånn et par dager, litt varm og vondt i hodet som kommer å går.. Blir fort trøtt og sliten! Sover når lillemor sover duppen sin på formiddagen. Hjelper på :) så håper hun kommer snart!! Husker å full av energi jeg var etter sist fødsel..

Jeg var sånn idag. Var helt ferdig rett og slett. Tok en Paracet, og sov en stund. Våknet og var bedre :-) Ikke blitt dårlig etterpå. Så vet ikke hva det var jeg.

Back
Topp