Sykdom

Tonjemora

Betatt av forumet
Hei til alle kommende mødre!
Har et spørsmål til dere:

Er det flere som har fått forkjølelsen nå?
Her ligger jeg med tett nese, frysninger, rennende nese, hodepine, vondt i kroppen og feber:sour:
Fikk alt utenom feberen i natt da den kom tidligere i dag, har ikke matlyst men må jo spise da den lille trenger næring:meh: (er 13+0 i dag)
Så slitsom å være syk da vi har ei på 19 mnd som er i full rulle:)
Så har dere noe tips til hva jeg kan gjøre for å bli bedre? Må jeg se an med feberen med tanke på den lille magebeboeren?

Tusen takk på forhånd:Heartred

Har vel egentlig ingen magiske tips, men ligger også syk. Sykere enn jeg pleier å bli og det har tatt mange dager å bli litt bedre! Sørger for å drikke mye. Ingenting smaker godt...

Hei til alle kommende mødre!
Har et spørsmål til dere:

Er det flere som har fått forkjølelsen nå?
Her ligger jeg med tett nese, frysninger, rennende nese, hodepine, vondt i kroppen og feber:sour:
Fikk alt utenom feberen i natt da den kom tidligere i dag, har ikke matlyst men må jo spise da den lille trenger næring:meh: (er 13+0 i dag)
Så slitsom å være syk da vi har ei på 19 mnd som er i full rulle:)
Så har dere noe tips til hva jeg kan gjøre for å bli bedre? Må jeg se an med feberen med tanke på den lille magebeboeren?

Tusen takk på forhånd:Heartred

Ååh det er det verste å bli syk som gravid, blir slått ekstra hardt ut da :yuck:
Babyen får det den trenger de første dagene, så konsentrer deg om å få i deg væske til å begynne med❤

Ikke flere tips å komme med dessverre..

God bedring ❤

Ligger med forkjølelse her i huset også!., husk at hvis du får feber så må du ta paracet, fordi høy kroppstemperatur ikke er bra for lille baby!

Nettopp ferdig med norovirus, nå halsbetennelse. Gir meg ende over. Fått beskjed om å ligge på sofaen av legen, ha det varmt og slappe av. Lett med en toåring i hus! :hilarious: Ta Paracet og hvil kroppen. Det er den eneste måten å bli frisk på. Drikk godt med drikke, viktig med væske spesielt ved feber og sykdom. Spis lettvint ett par dager, går nok helt fint.

Sier som de over: høy feber er ikke bra for babyen, så Paracet er tingen :-) Ellers er c-vitaminer bra. Drikk appelsinjuice? Og få ellers i deg masse væske. God bedring!

Jeg har også hatt en lang runde med forkjølelse...
Enig med de andre om Paracet og hvile ❤
God bedring :Heartred

Tusen takk for så mange fine tips, det går i å ligge på sofaen med pledd og halsdrops.
Tok paracet i går kveld så jeg muligens fikk til å sove men våkner hver 30 min for jeg enten svetta eller frøys:eek:
Har fremdeles feber men den er ikke så høy så håper jeg blir frisk snart for det er er nå driit:sour:
Kjenner det stikker i livmora så håper det er et godt tegn?
Under 2 uker til jeg skal på privat ul så jeg er redd for den lille og at den har det bra:happy:

Tusen takk igjen for fine ord:Heartpink

Back
Topp