Sykdom

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Har deres vært ordentlig syke?
Min har egentlig ikke vært syk. Har vært litt snørrete 1 gang og hadde temp på 37,9.
Venter egentlig bare på at ho skal bli ordentlig dårlig. Har deres hatt høy feber osv?

Får vel all sykdommen når ho begynner i barnehagen vel...

Last edited by a moderator:
Nei, kun en forkjølelse for noen måneder siden. Varte et par dager, ingen feber.

Eldste var aldri syk- for han begynte i bhg da hadde han feber 1-2 uker i mnd :( minste har vært forkjølet flere ganger, over flere uker i gangen og perioder på 2-3 dager med 38 i feber. Eldste tar jo med bakterier hjem og så tror jeg hun har veldig tette tårekanaler og bihuler - hun var tett da hun kom ut :p Så hun blir nok lett tett i nesa. Eldste er smal i halsen og fikk lett hovne mandle og halsbetennelse.

Har deres vært ordentlig syke?
Min har egentlig ikke vært syk. Har vært litt snørrete 1 gang og hadde temp på 37,9.
Venter egentlig bare på at ho skal bli ordentlig dårlig. Har deres hatt høy feber osv?

Får vel all sykdommen når ho begynner i barnehagen vel...

Sjuk og sjuk... Hadde omgangssyke i type fire timar, har vore forskjøla og hatt feber opp mot 39... Men formen har som regel vore grei fordi :)
Og i forhold til den andre mannen i mitt liv, så er han "mindre" sjuk når han er sjuk ;) :P

Kun feber ved vaksine. Ellers små forkjøla og 1 gang omgangssjuka.

Vært forskjølet et par ganger med temp på rundt 38-38.5:) ikke noe mer enn det:)

Mi har vært av og på med feber hver 14 dag fra hun var på dagen 3 mnd.Oppi 41 i feber hver gang.Inn og ut av sykhuset.
Ellers vanlig forkjøla gjennom storesøster sine virus:-)

Noen runder med forskjølelse (ikke feber, bare potte tett) og en runde med kun feber (varte vel 3 dager) hadde da opp mot 40 grader..
Formen har egentlig vært greit alle gangene, bare slitsomt å være tett om natta.
Hadde også feber etter vaksinene.

Har hatt feber to ganger, 39 og 40. Men bare i en halvt døgn.
Har også hatt to perioder med snørrete og tett nese og hosting. Ca. en uke av gangen. Men da har hun ikke hatt feber.

Han har akkurat vært syk nå med feber og forkjølelse. Ene dagen hadde han 39,5 i feber og var veldig slapp. Tror han har vært forkjølet en gang tidligere også, kanskje to. Kan ikke forvente annet med en storesøster som går i barnehagen:p

Han var også syk i august og da sov vi en natt på sykehus, i Tyrkia. Han fikk feber på kvelden, men det roet seg. Dagen etter så hadde han noe "utslett" som ble større og større og så ut som blemmer. Er usikker på hva han hadde egentlig, men det gikk bra heldigvis. Kan ha vært vannkopper eller hånd, fot og munnsykdom men finner nok aldri ut av det:(

Bare hoste og tett nese, så langt... Varer vel til første uka etter barnehagestart tenker jeg

Mini her hadde rotaviruset en stund før jul. Han bæsja MASSE, hadde feber som på det meste var på 39,4, han var en del slapp og hadde dårlig matlyst. Bæsjinga varte i ca to uker og feberen var av og på ca ei uke. Vil si han var ordentlig syk da ja. Stakkar lille kroppen..

Vi har hatt den 5.barnesykdommen. 40,9 i feber og slapp... Ellers har vi vært forskjøla og potte tett..

I dag har mini hatt feber :( aner ikke hvorfor... Er ikke i dårlig form ellers.

Hun har bare vært forkjølet to ganger.

Hun har hatt feber i forbindelse med vaksiner, og vært forkjøla med feber en gang. Feberen hang i 3-4 dager, tett, snørrete nese, slapp og dårlig matlyst litt over en uke.

har hatt influensa med feber stakkars

Ingen sykdom, til tross for mye sykdom i barselgruppa.

Han har vært en god del forkjøla og snørrete. Har nok blitt smitta en del fra bhg. til storebror. Men skikkelig syk har han først vært denne uka. Høy feber, stygg, hoste, mye snørr og nedsatt allmenntilstand.

Han har vært en god del forkjøla og snørrete. Har nok blitt smitta en del fra bhg. til storebror. Men skikkelig syk har han først vært denne uka. Høy feber, stygg, hoste, mye snørr og nedsatt allmenntilstand.

Ser ut som min har fått det samme, har dere vært hos legen? Har ikke høy feber, kun 38,1.. Jeg vurderer å ringe legevakten i morgen, synes den hosten og surklingen er blitt verre i løpet av kvelden.. :(

Back
Topp