sykdom

floppen

Glad i forumet
Er så lei forkjøla unger [&o] Var ikke lenge etter bhg start igjenn at grønn snørr tetta nesen og ho hoster som en gal[X(] Håper det snart går over. Andre som merka noe til det etter bhg starten etter sommerern igjenn eller???

Ikkje merka noko her endå, trur det er meir kulden som kjem til å utgjere ein forskjell her, enn barnehage-germs [:)] Er heldigvis lite sjukdom i denne heimen, reknar med ein høstforkjølelse og ein vårforkjølelse + ein runde med omgangssjuke per år, sånn ca. [8D] (godt å ha det planlagt, ikkje sant?) [8|] [:-] [8D]

Har merka det her....to uker etter barnehagestart så var høstforkjølelsen og influensasyke unger ett faktum!!
Skulle gjerne hatt det så godt planlagt som Huldretussa ja!![:D]

Holdt på i et par uker vi nå.. Adrian våkner hver morgen med stygg hoste, snørrer masse og har smittet lille snuppa og [&o]

Trym har vært litt småsnufsete og hostete men ingen stor forkjølelse nei.Hadde en runde med litt feber forrige uke men det kan nå være så mangt[8|]Kunne tenkt meg timeplan på disse sykdommene jeg også[8D]

Her er det bare jeg som har vært syk enda.... Kan jo håpe i det minste at det forblir sann.

Back
Topp