Sykdom på sykdom

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Nå har eg klart å på omgangssyken ser det ut til :/ begynte i går kveld med veldig vondt i magen som varte hele natta. Idag tidlig hadde eg dire og oppkast som har følgt meg hele dagen. Hva til legen idag får hva redd det hva noe eg spise i går som hva dårlig å fått ein matforgiftning el noe. Men med CRP på 38 mente legen det hva virus og omgangssyke. Eg så ALDRI spyr samme hvor dårlig eg er. Har klart med 10 uker med svangerskapskvalme uten å spy så kom dette dride. Har ikkje fått i meg mat i dag å det eg har fått ned har jo kommet i retur :( hva kan eg få i meg (utenom veske) som gir litt næring. Lite matlyst, vondt i magen hele tiden og super kvalm.

Salt kjeks hjelper meg. Men kan si at vi fikk omgangssyken i fjor så spiste jeg ikke på ett døgn. Synes sånt er verre når jeg er gravid. Fått oppkast syken uten at noen andre er syke osv. Heldigvis kun en gang i hver svangerskap men spent på når det kommer nå.

Salt kjeks hjelper meg. Men kan si at vi fikk omgangssyken i fjor så spiste jeg ikke på ett døgn. Synes sånt er verre når jeg er gravid. Fått oppkast syken uten at noen andre er syke osv. Heldigvis kun en gang i hver svangerskap men spent på når det kommer nå.
Er helt grusomt :/ skulle ta meg ein kopp ingefær te i går kveld siden ingefær hjelper magen. Men det skulle eg aldri gjort får å si det slik. Varm drikk og kvalm hva ingen god combo :/ får bare ta tiden til hjelp tror eg. Men fikk beskjed av legen i går at vist eg ikkje klarte å holde på noe av veske og mat måtte eg ta kontakt igjen, da ville de vurdere innleggelse for å få veske og næring intra.

Er helt grusomt :/ skulle ta meg ein kopp ingefær te i går kveld siden ingefær hjelper magen. Men det skulle eg aldri gjort får å si det slik. Varm drikk og kvalm hva ingen god combo :/ får bare ta tiden til hjelp tror eg. Men fikk beskjed av legen i går at vist eg ikkje klarte å holde på noe av veske og mat måtte eg ta kontakt igjen, da ville de vurdere innleggelse for å få veske og næring intra.
Te hadde jeg kastet opp av nå. Jeg klarer å spise på kvelden. På morran er jeg for kvalm. Jeg kan ikke drikke noe som er varmt. Men det går veldig opp og ned. Nå har jeg blitt forkjøla og da har kvalmen kommet tilbake for fult.

Te hadde jeg kastet opp av nå. Jeg klarer å spise på kvelden. På morran er jeg for kvalm. Jeg kan ikke drikke noe som er varmt. Men det går veldig opp og ned. Nå har jeg blitt forkjøla og da har kvalmen kommet tilbake for fult.
Det er noe sabla drid :/ håper det går fort over for deg også.

Farris blandet med eplejuice, er godt og for balanse i kroppen.
Ritz kjeks?

Jeg hadde omgangssyken i uke 38 med eldste, trodde jeg drepte hun inn i magen :p heldigvis ikke farlig for de små :)

Good bedring, det er noe skit!

Back
Topp