Sykdom og alene

Annemor93

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Må bare få ut litt klaging.
Det å være syk og helt alene med barn er ikke lett...

For første gang som alene mamma har jeg klart å få skikkelig bihulebetennelse og jeg er helt satt tilbake. Jeg orker ikke stå og lage middag, leke på gulvet, lese 10 bøker eller bære rundt på lille mens jeg gjør masse i huset som jeg alltid pleier for jeg er helt utslitt og har så vondt. (Hun er fremdeles veldig kenguru barn selv om hun fyller 3 år tidlig i desember) Det føles veldig tungt å ikke klare å være helt optimal mamma kjenner jeg når lille blir så fryktelig lei seg av at mamma er så kjedelig om dagen, selv om jeg vet at jeg "tar det igjen" når jeg blir frisk. Jeg er veldig fornøyd som singel men jeg kjenner likevel på savnet av å kunne ha en partner å lene seg litt på i slike situasjoner:sorry:
 
Det skjønner jeg veldig godt. Jeg blir generelt ubrukelig ved sykdom og er glad jeg slipper å ta meg av unga da. Har du venner/familie som kan hjelpe deg?
 
Går hun i bhg? I såfall, benytt deg av å ha henne der litt lengre enn hun pleier :) bruk det du har av krefter på henne, husarbeid kan vente. Om du steker en grandis til middag, så er det helt innafor ❤️❤️❤️ All ære til deg som står i dette dag og natt hele året! Supermamma!! ❤️❤️❤️
 
Går hun i bhg? I såfall, benytt deg av å ha henne der litt lengre enn hun pleier :) bruk det du har av krefter på henne, husarbeid kan vente. Om du steker en grandis til middag, så er det helt innafor ❤️❤️❤️ All ære til deg som står i dette dag og natt hele året! Supermamma!! ❤️❤️❤️
Åh, tusen takk for de fine ordene!!:Heartred Hun er i barnehagen ja, så de bruker jeg men jeg kjenner det blir vanskelig når barnehagedagen er over/i helger/ferier eller når hun selv er hjemme med sykdom samtidig som hun var forrige uke. Jeg kjenner jeg heldigvis er på bedringens vei.
 
God bedring, og du holder ut men er tøft når det står på. Men prioriter kreftene og grandis til middag og mer tv tid er lov innimellom.

det går bra og heldige h*n som har akkurat deg til mor:)
 
God bedring, og du holder ut men er tøft når det står på. Men prioriter kreftene og grandis til middag og mer tv tid er lov innimellom.

det går bra og heldige h*n som har akkurat deg til mor:)
Er heldigvis på bedringens vei nå, det kjennes deilig:happy: Det blir så absolutt ikke siste gang dette skjer men det er nok viktig å ikke ha så store krav til seg selv i slike situasjoner. Jeg har lett for å skulle prøve å overkompensere for at det er bare meg men noen ganger må jeg bare la tiden være til hjelp og heller prioritere det høyst nødvendigste som selvfølgelig bare er at lille har det bra:Heartred
 
Back
Topp