jas
Forumet er livet
Ja, nå sitter jeg her med en liten tass som er dårlig [X(]
Bronkitt og begynnende lungebetennelse..
Størtemann var jo på sykehuset forrige uke med lungebetennelse, og jeg kjente igjen symptomene allerede i dag tidlig.
Våknet med feber kl 5, drit varm!! Sov til 9 (skjer aldri!!!), hadde 40,2 i feber.
Kastet opp, og sovnet videre på sofaen.
Var på legevakta, og fikk konstantert bilyd på lungene og crp på 91 allerede etter kort tid med feber...
Nå sover han på sofaen igjen, vært våken max 1 time i hele dag...
A ble dårlig forrige mandag med voldsom smerte i hodet, og stigende feber utover kvelden, og oppkast.
Dette fortsatte dagen etter, men feber over 39 selv med paracet, han sov hele dagen.
Ble sendt rett på sykehuset med crp på 210 etter kun 1 døgn med feber og dårlig form..
Merket ikke mye på lungene, men røntgen konstanterte lungebetennelse..
Så her går det virkelig unna med syke barn!!!!
Nå må det da virkelig snart bli en stopp på dette her!
Krysser fingrene for en lang sommer med friske barn, og voksne [:)]
Bronkitt og begynnende lungebetennelse..
Størtemann var jo på sykehuset forrige uke med lungebetennelse, og jeg kjente igjen symptomene allerede i dag tidlig.
Våknet med feber kl 5, drit varm!! Sov til 9 (skjer aldri!!!), hadde 40,2 i feber.
Kastet opp, og sovnet videre på sofaen.
Var på legevakta, og fikk konstantert bilyd på lungene og crp på 91 allerede etter kort tid med feber...
Nå sover han på sofaen igjen, vært våken max 1 time i hele dag...
A ble dårlig forrige mandag med voldsom smerte i hodet, og stigende feber utover kvelden, og oppkast.
Dette fortsatte dagen etter, men feber over 39 selv med paracet, han sov hele dagen.
Ble sendt rett på sykehuset med crp på 210 etter kun 1 døgn med feber og dårlig form..
Merket ikke mye på lungene, men røntgen konstanterte lungebetennelse..
Så her går det virkelig unna med syke barn!!!!
Nå må det da virkelig snart bli en stopp på dette her!
Krysser fingrene for en lang sommer med friske barn, og voksne [:)]