Sykdom i graviditeten

Mininummer2

Betatt av forumet
Hei!
jeg er 4+6 i dag :)
Jeg har fått hånd, fot og munnsyke. var hos lege i går (fikk ikke komme til fastlegen) hun virket LITE interessert i at eg var gravid og sa "mister du så mister du, det er sånn som skjer" det beroliget ikke meg for å si deg sånn! Jeg har prikker i munn, hender og fot såle men føler meg egentlig frisk, men i 5-tiden i dag våknet eg med smerter i nedre del av magen, kaldvettet var dårlig i magen og usikker på hvilken vei det skulle komme (sorry tmi) det varte en stund så gikk det bort, ingen blødning har komt... noen som har opplevd lignende? usikker på hva som er virus/ normale svangerskaps smerter...
 
Har ikke opplevd noe slikt, men for en lite sympatisk lege! Virket særdeles hyggelig :p
 
For en forferdelig ting å si! Jeg er helt sjokkert :O kan du dra og snakke med fastlegen? Jeg vet dessverre ingenting om sykdommen, men den legen burde vurdert å skifte jobb...
 
For en elendig lege! Ville nektet å gå til den legen igjen! Snakk med en annen lege, de skal jo vise litt forståelse for den situasjonen du er i! Krysser fingrene for at alt går bra!
 
For en håpløs lege! Mener at jeg har lest et sted at denne sykdommen ikke er farlig for gravide. Kun uheldig om man får det rett før fødsel. Så du kan sikkert senke skuldrene. Kanskje ring en annen lege om du er urolig?
 
Har Google litt rundt og sett at det ikke skal være farlig, men ble ganske paff av legen uansett! er første gang jeg er gravid og er selfølgelig veldig nysgjerrig på alt som skjer med kroppen og reddet for å miste. helt sykt at en lege kan bry seg så lite om den som sitter på kontoret.. får bare satse på at det går fint :)

noen andre som har virus/er syke ?
Har ligget på sofaen i hele dag..:p huff
 
Jeg er ikke dårlig, men smerter i nedre del av magen har jeg også endel av. Tror det er vanlig og tror ikke du skal bekymre deg for virus heller. Det skal ikke påvirke babyen! Bare slapp av så går det sikkert bra. God bedring.
 
Back
Topp