Sykdom, hvor lenge skal man holde på?

Cimb

Glad i forumet
Vi har en ny rekord i huset.. Vi er på uke 7 med sykdom nå, det ene har overlappet det andre og en har hele tiden vært syk.
Denne uken virket det som om jentene var på bedringens vei, og det ble 4-5dager i bhg :D Litt host og snørr, men sånn er det. I går kveld/natt begynte eldste med ørebetennelse og høy feber stakkars :(

Hvordan har sesongen vært for dere? Lite preget av sykdom, eller har det rullet og gått som hos oss?

Før februar - helt kaos som toppet seg med omgangssyke på alle :(
Etter januar - holdt oss rimelig ålreite :)

Har baby nå som er hes og tett nese og ikke sover godt :( ellers er jeg aldri syk selv :D

Vi har kun hatt en runde med sykdom før jul. Da ble guttungen ganske syk med hmy feber som endte i halsbetennelse og penicillinkur.
Veldig sjelden noen er syke her, det værste er som regel litt hoste og snørr innimellom.

Jeg og mannen hadde omgangen i romjula.
Forrige torsdag fikk minste feber, deretter fikk jeg influensa på fredag og var skikkelig syk fra fredag til mandag. Minste hadde feber av og på fra torsdag til tirsdag. Eldste fikk feber på søndag, hadde feber av og på fra søndag til fredag. Nå er vi friske og mannen ble syk i går..

Ungen har hatt vannkopper, munn og håndsyke og omgangsyke. Mannen har hatt omgangsyke. Og jeg driver ikke med sånt! Så jeg har vært frisk.

Masse god bedring til dere :Heartbigred

Har vært syke til og fra siden rett før jul hele gjengen. Den ene avløser den andre med både forkjølelse og febergreier. Banker i bordet for at vi holder oss friske i minst noen uker nå

Lite sykdom her heldigvis. Kun meg som var nede for telling med bronkitt i 2 uker, guttungen har hatt en ettermiddag med feber. Litt hoste og snør til tider, men ikke nok til at det har blitt skikkelig sykdom av det

Jeg har vært syk i ett siden nyttår. Mannen har heldigvis bare hatt to runder mens toåringen har hatt tre perioder vekke fra barnehagen. Kjenner våren godt kan komme nå og få vekk alle sykdommene.

Ingen sykdom hos oss så langt i år. Blir nok andre boller når toåringen begynner i barnehagen :wacky:

Lite sykdom denne vinteren. Sist vinter derimot var det sammenhengende sykdom fra lillejulaften til midten av april. Det er en periode jeg aldri kommer til å glemme

Ikke mye sykdom så langt i år på oss. Men alle har hatt 1 runde med noe.

Back
Topp