sykdom å graviditet.. (?)

Ruttah

Forelsket i forumet
Jeg har visst en bakterieflora i den ene nyra mi som ikke vil vekk med vanlig medisin..
Nå skal jeg til utredning og forhååpentligvis kunne få fjernet dette på en anna måte enn med tabletter..
Men nå er jeg jo gravid igjen 5+3 (jiiippi)
åsså lurer jeg da på..
Noen andre som har vært utfor opperasjon mens de er gravide?
Syns tanken er fryktelig skummel jeg!

jeg skulle hatt operert ut galleblære når jeg var gravid sist gang, men fikk ikke lov. måtte vente til sønnen min var 3 mnd gammel. jeg skal også på utredning.  har gallestein i galleveien. men tviler på at de kan gjøre noe nå som jeg er gravid. de er veldig strenge på dette med operasjon og narkose når man er gravid.

ja jeg har hørt at de er det, men alikavel så foreslo de opperasjon til tross for at jeg er gravid.
Har slitt med nyrestein i den ene nyren, som ga med nyre og bekkenbetennelse så nå er det den bakterien som henger igjen da..
De er redd den er blitt antibiotikaresistent og derfor vil de ikke gi meg noe mere medisiner men heller opperere..
Men tenker jo på baby da og syns det er veldig skummelt...
Er ikke helt sikker på at jeg vil gå igjennom det der asså...

Men tenker jo at hvis noen andre kansje har opplevd gladhistoriwer rundt det her så er det lettere å tenke på :)

Jeg er sykepleier, og har opplevd flere ganger at gravide må operere, f.eks ved akutt blindtarmsbetennelse..Å de fleste er veldig bekymret ift graviditeten å sånn, men må du så må du, å det går jo bra ;)

Bettien skrev:
Jeg er sykepleier, og har opplevd flere ganger at gravide må operere, f.eks ved akutt blindtarmsbetennelse..Å de fleste er veldig bekymret ift graviditeten å sånn, men må du så må du, å det går jo bra ;)

takk for det :)
Godt å høre det, jeg håper jo å tror de ikke ville gjort noe som var skadelig eller farlig.. så jeg får bare stole på at de vet hva de gjør :)

Back
Topp