Syk

irisak

Forelsket i forumet
Våkna med dundrende hodepine, sandpapir i halsen, hoste og generell slapphet. Har sjekka tempen, men lå på normale 37,6. Så er hjemme og sover/sløver i dag. Blir så nervøs for den herses influensaen også [X(]
Skal gå til legen hvis jeg er verre i morgen. Jeg er en del borte på asylmottaket i kommunen i jobben min(senest i går), og dit kommer det nye hele tiden. Den gode nyheten er at ingen i kommunen vår har testet positivt på svineinfluensa ennå.
Det er ikke enkelt å være nevrotisk [8|]

Så kjedelig da! Masse god bedring! [;)]

Du får ha god bedring, får satse på at det ikke er noe værre en litt forkjølelse. er noe drit å være syk, jeg føler meg dårlig hver kveld, med hals brand som gjør at jeg får mye slim i halsen og kvalme.

Håper på det beste[:)]

ORIGINAL: Digamma

Off, du får ha masse god bedring. Jeg hadde nok tenkt svineinfluensa jeg og, men forhåpentligvis så er det ikke den ;)

Takk jenter
Tenker å se an til imorra om jeg får feber før jeg evt. drar til legen. Hadde jeg bare sluppet denne hodepina..

ORIGINAL: Valkyrie

Så kjedelig da! Masse god bedring! [;)]

en jeg jobber med har fått svineinfluensaen..hos han startet det med feberen, så vi får håpe det er noe annet og mildere du har :) god bedring!!

Det var godt å høre(for min del da..), styrker teorien min om at det ikke er noe stress så lenge jeg ikke har feber [;)]

Back
Topp