Syk

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
M

My heart

Guest
Først hoste, så feber, så stemmeløs, så forkjølelse, sår hoste.. nå sylta og tett i bihulene..
Alt dette på en uke.

Er så sliten av at kroppen ikke fungerer.
Prøver å vaske litt hus, og da er det rett på sofan igjen.

Flere som er syke fortiden?

Første jeg tenkte var streptokokker. Hatt det et par ganger. Da har jeg mistet stemmen, vond hals, lav feber. Kanskje ta en tur til legen?

Første jeg tenkte var streptokokker. Hatt det et par ganger. Da har jeg mistet stemmen, vond hals, lav feber. Kanskje ta en tur til legen?

Var hos legen i går. Virusinfeksjon sa de. CRP var normal og på sykmeldingen sto det luftveisinfeksjon som diagnose

Huff, det ene etter det andre! Det er nok desverre den tiden nå ja. Har sluppet unna enn så lenge. God bedring til deg.

Influensa hele uka her. Endelig på bedringens vei. 2 uker forkjølelse før det igjen

Ja, våknet med feber inatt, og er sylte forkjølet. Igår var jeg bare litt sår i halsen og snufsete :sorry:

Jepp, på andre uka nå. Dritlei! Heldigvis begynner babyen å bli vant til hostekulene mine om natta, våkner ikke av dem lengre. :p

alltid syk :(

god bedring

Var hos legen i går. Virusinfeksjon sa de. CRP var normal og på sykmeldingen sto det luftveisinfeksjon som diagnose
Oki. God bedring :) er ikke noe kjekt å være syk.

Det kan vel kalles hell i uhell :D

Ja ikke sant. :p Prøver å ikke hoste for høyt da, men vanskelig. Var ille i starten da han skvatt for hver hostekule, selv om jeg prøvde å hoste inn i dyna eller puta. :hilarious:

Back
Topp