Syk :(

Jeg hadde omgangssyke natt til fredag med oppkast hele natten. Spurte da en lege vi kjenner om jeg burde gå til lege, men hun sa at så lenge jeg får i meg så mye drikke at jeg tisser skulle jeg ikke uroe meg. Da er det lite de får gjort. Gikk heldigvis fort over for min del!
 
Mye bedre i dag heldigvis. Bare litt redusert og tar det
rolig på maten, men fått i meg litt mer i dag :)
Så legevakt blir det ikke ihvertfall. Kjedelig å kjøre 20 mim en vei til legevakt å sitte å vente på å evnt bli sendt til sykehuset som er 10 min andre veien om man må ta blodprøver osv...

Så da blir det heller en tlf til legen eller jordmor, evnt føden, til uka om det skulle bli verre igjen.
 
Tisser du glasskår så er det nok uvi [emoji17] been there done that...
Er lett å få det hvis man ikke drikker nok, du kan prøve å drikke masse for å få det ut men er nok greiere med en legetur og antibiotika. Jeg kjenner symptomene tidligere nå så jeg klarer å drikke det bort [emoji4]

Har drukket masse og tatt tranebærkapsler. Svir ikke lengre og urinprøven var fin[emoji1360][emoji16] godt det ordnet seg selv! Har nok drukket for lite i det siste. Har vært sjuk ganske lenge. Er bedre nå da[emoji846]
 
Huff da. Kan høres ut som uvi ja. Er nok lurt å komme seg til legen å få antibiotika. Håper det går fort over.

Har fått i meg en yoghurt og loff med ost på til frokost i dag uten å få vondt i magen. Håper det fortsetter slik.

Jeg er også bedre! Har drukket masse og tatt tranebærkapsler. Urinprøve var fin i dag![emoji846]
 
Jeg er også bedre! Har drukket masse og tatt tranebærkapsler. Urinprøve var fin i dag![emoji846]
så bra prøva var fin :)

fortsatt dårlig her, men litt bedre. fikk time hos fastlegen i ettermiddag da, sånn for å ta en prat. føler meg ganske slapp nå etter noen dager med veldig lite mat. kanskje jeg får en liten titt på lille og
 
Har drukket masse og tatt tranebærkapsler. Svir ikke lengre og urinprøven var fin[emoji1360][emoji16] godt det ordnet seg selv! Har nok drukket for lite i det siste. Har vært sjuk ganske lenge. Er bedre nå da[emoji846]
Så bra [emoji4]
 
Back
Topp