Syk!

Coco87

Betatt av forumet
Julibarna2014
Her har jeg gått og ønsket at lillesøster skal pelle seg ut før termin fordi jeg er så lei og har så vondt i bekken og rygg. Høyt blodtrykk og mye vann i kroppen.
Men før helga ble jeg så innmari forkjølt. Storesøster var hjemme fra bhg mandag-onsdag med feber, forkjølelse og hoste. Torsdag fikk jeg det samme og har knapt sovet siden. Så sliten! Nå ber jeg bare om at bebis holder seg inne til jeg er blitt frisk så jeg har krefter til å føde!!! Er 38+5 i dag.
Flere som er syke og utslitte??
 
Har vært syk i snart 2 uker! Startet med forkjølelse som utviklet seg til bihulebetennelse. Har vært helt ferdig! Det positive med at jeg ikke har greid å bevege meg av flekken på nesten 2 uker er at bekkenet har fått avlastning og blitt bedre da [emoji14] Nå begynner jeg endelig å komme meg litt, men nå har selvfølgelig hodepinen kommet (startet på fredag). Begynner å bli mektig lei!
 
Helt forferdelig å være syk når man i utgangspunktet er fryktelig sliten og allerede har dårlig lungekapasitet [emoji13]
Har du lenge til termin?
 
Jeg tror at kroppen ikke går i fødsel før du er frisk igjen. Lufta den teorien med jordmor og hun var enig. :)

Riktig god bedring!!
 
Helt forferdelig å være syk når man i utgangspunktet er fryktelig sliten og allerede har dårlig lungekapasitet [emoji13]
Har du lenge til termin?
Er 36+6 i dag så ser ikke for meg det er noe fare for at jeg føder med det første ;) Magen har sunket så lungekapasiteten er ganske grei :) Og i dag er hodepina litt mildere også så nå begynner jeg å bli optimist ;) Håper ikke du blir liggende lenge! Som du sier så er ikke høygravid + sykdom noe killer kombo altså! Masse god bedring iallefall!!
 
Takk for det!
Dro til legen i dag og håpet på at det skulle være en infeksjon, halsbetennelse eller noe så jeg kunne bli behandla med pencilin og bli ferdig med det. Men er dessverre bare virus så må "ri han av"!
 
Back
Topp