Syk

lykkeligsommamma93

Forelsket i forumet
Noen andre som pluttselig blir syke innimellom? Vanligvis er jeg veldig sulten, men i dag ingen matlyst. Kjempe vondt i halsen og kvalm. Varm og kald om hverandre føles som feber innimellom. Kjempe sliten.
Tisser flere ganger i timen :O Er dette vanlig når man er gravid eller brygger jeg på noe?
Har ligget i sengen i hele dag.
Jeg spør her fordi jeg snart reiser på ferie og legen er opptatt så vil ikke plage legen :P

du brygger sikkert på noe,jeg har også vond hals og naturlig nok dårlig matlyst i forbindelse med det. At du tisser ofte, og er kvalm har med graviditeten å gjøre :) god bedring!:)

du brygger sikkert på noe,jeg har også vond hals og naturlig nok dårlig matlyst i forbindelse med det. At du tisser ofte, og er kvalm har med graviditeten å gjøre :) god bedring!:)
Tusen takk :)
Var litt redd for at tisse ofte var noe med en infeksjon. Tisser jo 1-4 ganger i timen. Synes det virker så altfor mye! Er jo bare i uke 5 forstår ikke at det skal være så mye ;)
Men hvis vi brygger på noe hva er det beste å gjøre? Skal snart dra til utlandet så håper å være frisk til den tid

Nja, 1-4 ganger i timen er jo mye da... Har du feber eller bare føler du deg litt sjaber? Du kan jo kanskje levere en urinprøve på legekontoret og spørre pent om de kan kontrollere for uvi?

Nja, 1-4 ganger i timen er jo mye da... Har du feber eller bare føler du deg litt sjaber? Du kan jo kanskje levere en urinprøve på legekontoret og spørre pent om de kan kontrollere for uvi?
Føler meg bare dårlig så har heldigvis ikke feber. Men er veldig varm eller veldig kald. Ingenting i mellom :P Ok kanskje jeg skal gjøre det. Vil ikke være på ferie med uvi :(

Føler meg bare dårlig så har heldigvis ikke feber. Men er veldig varm eller veldig kald. Ingenting i mellom :p Ok kanskje jeg skal gjøre det. Vil ikke være på ferie med uvi :(

Uvi er lett kamuflert hos gravide så syns absolutt du bør høre med legen i hvertfall

Tusen takk :)
Var litt redd for at tisse ofte var noe med en infeksjon. Tisser jo 1-4 ganger i timen. Synes det virker så altfor mye! Er jo bare i uke 5 forstår ikke at det skal være så mye ;)
Men hvis vi brygger på noe hva er det beste å gjøre? Skal snart dra til utlandet så håper å være frisk til den tid
kommer an på om det er vondt når du tisser også da? jeg er også i uke 5,men tisser ikke så ofte,men er oppe to ganger pr natt for å gå på do..jeg tar litt curamed og repsils,men mindre enn det som er vanlig,vet ikke hvorfor men :P snakk med lege hvis du er usikker på hva du skal gjøre:)

kommer an på om det er vondt når du tisser også da? jeg er også i uke 5,men tisser ikke så ofte,men er oppe to ganger pr natt for å gå på do..jeg tar litt curamed og repsils,men mindre enn det som er vanlig,vet ikke hvorfor men :P snakk med lege hvis du er usikker på hva du skal gjøre:)
Ok :)
Nei jeg har heldigvis ikke vondt. Skal levere test hos legen i dag så da får jeg ordentlig svar :)

Back
Topp