Syk.....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Hoff...... sesongens første barnehage-basselusker er i hus :( Jeg er tett i pappen, har vondt i hodet og hals.... Jeg var på jobb i går. Vanligvis tåler jeg helt fint å være på jobb med en vanlig virusforkjølelse, men GAD så sliten jeg var!! Jeg sovnet faktisk....

I dag blir min andre fraværsdag fra jobb ila svangerskapet (sist hadde jeg norovirus i første trimester), og selv om jeg er kjempegravid og kjempesliten, så får jeg dårlig samvittighet ;)

I dag skal jeg innta horisontalen for an TV'n! :)

Synes virkelig du kan slange deg på sofaen med GOD samvittighet! Masse god bedring! ;)

Jeg har vært tett i bihuler, hatt vondt i hodet og hals i 2 uker nå. Slipper ikke taket i denne gravide kroppen tydeligvis :P
Samboeren var hjemme to dager for to uker siden. Jenten vår har gått klar, bare litt snørrete nese. Er vel typisk sånn sett, at ungene smitter foreldrene og går klar selv :P

Samme her:( denne forkjølelsen sitter skikkelig i... vært slik i to uker, idag å i går tar jeg egenmeld, håper det hjelper litt å roe ned... god bedring til deg
:)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Innta hvileposisjonen med GOD samvittighet!!! Du har jo vært kjempe god som har klart nesten hele svangerskapet med bare to sykedager :)

Masse god bedring til dere! Det er vist rette tiden forstår jeg, jeg sliter også med virus og baktierer jeg har hatt virusbronkitt i tre uker som nå har gått over i en kraftig bihulebetennelse som nå er på tiende dage. Så jeg har nesten ikke gjort annet enn å holde sofaen/senga i 4,5 uker :( Jeg sover lite pga hosten og nå bihulene har vært helt grusomme både dag og natt. Konstant hodepine og ingenting hjelper mot den.

Jeg har nå startet på antibiotika og har også fått en nesespray (nasonex) som jeg ikke vet om jeg tørr å bruke...Noen som har brukt nasonex under svangerskap? Legen sa det ikke var optimalt, men at det ikke er noen negative indikasjoner på å bruke den siden den virker lokalt og mengden kortison er minimal. Jeg er sååå lei av å være syk og føler meg helt ubrukelig :P

masse god bedring :-)

er spent på om jeg og sambo får det nå. Robert har nå hatt 2 dager med feber, ekstremt snørrete og stygg hoste, men er bra i dag heldigvis så i morgen blir det bhg igjen... håper vi slipper unna nå...

God bedring!! Slapp av med god samvittighet :)

Her har mannen ligget strekk i to dager med feber, før det har begge guttene også vært syke med feber og forkjølelse/hoste :/ Jeg har ikke fått noe, heldigvis :)

Men det er som regel de tre som får noe, jeg er skjelden syk (og godt er det, for alle tre blir omtrent hjelpeløse om jeg legger med ned :P - ikke fordi de ikke klarer seg og gjerne gjør det samme til vanlig, men de, særlig mannnen min, blir så bekymret eller hva jeg skal si :P Litt søtt da, og litt travelt når jeg gjerne helst vil ha hvile ;))

Masse god bedring til dere! Det er vist rette tiden forstår jeg, jeg sliter også med virus og baktierer jeg har hatt virusbronkitt i tre uker som nå har gått over i en kraftig bihulebetennelse som nå er på tiende dage. Så jeg har nesten ikke gjort annet enn å holde sofaen/senga i 4,5 uker :( Jeg sover lite pga hosten og nå bihulene har vært helt grusomme både dag og natt. Konstant hodepine og ingenting hjelper mot den.

Jeg har nå startet på antibiotika og har også fått en nesespray (nasonex) som jeg ikke vet om jeg tørr å bruke...Noen som har brukt nasonex under svangerskap? Legen sa det ikke var optimalt, men at det ikke er noen negative indikasjoner på å bruke den siden den virker lokalt og mengden kortison er minimal. Jeg er sååå lei av å være syk og føler meg helt ubrukelig :P

Jeg har brukt Nasonex før, ikke under svangerskap da. Fikk da høre av min øre, nese, hals lege at den skal brukes i minst to mnd sammenhengende for å ha effekt. Jeg fikk den i forbindelse med bihule problemer, og endte opp med å operere. Sliter fremdeles med bihulene. Dog ikke i like stor grad som før.

God bedring ;)

Jeg har brukt Nasonex før, ikke under svangerskap da. Fikk da høre av min øre, nese, hals lege at den skal brukes i minst to mnd sammenhengende for å ha effekt. Jeg fikk den i forbindelse med bihule problemer, og endte opp med å operere. Sliter fremdeles med bihulene. Dog ikke i like stor grad som før.

God bedring ;)

Spør heller etter slimløsende tabletter ;)

Back
Topp