Syk

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jentungen ble syk i går, feber og skikkelig forkjølet. Håper det snart er over.. ble en lang natt med mye uroligheter..

termin 21.07.2013

Huff da, det er kjedelig i disse dager :( har akkurat vært i gjennom en skikkelig runde med 5 åringen her. Kom til legen og viste seg at gutten hadde bihulebetennelse, lett lunge betennelse, og halsbetennelse!
Ikke morro med små syke. God bedring til jenta :)

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Uffameg... God bedring til henne :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Huff da, det er kjedelig i disse dager :( har akkurat vært i gjennom en skikkelig runde med 5 åringen her. Kom til legen og viste seg at gutten hadde bihulebetennelse, lett lunge betennelse, og halsbetennelse!
Ikke morro med små syke. God bedring til jenta :)

Venter en gutt 1. Juli 2013!
Uff da, nå får jeg nesten lyst til å dra til legen.. hun sier selv vi må dra til legen, men tror jeg venter litt og ser om det bedrer seg utover dagen. Om ikke så er jo legevakta to min unna:)

termin 21.07.2013

Huff da... Vesla mi er også blitt forkjøla her - stabeistet ville fly ute en dag det blåste litt uten jakke og samboeren sa til meg (foran alle på voksne på sommeravslutning i bhg) ''laaaa henne nå gå uten, det ekke så kaldt''...
Jaaa. Se hvordan det gikk...

Hu er forøvrig i bhg igjen i dag da hun maste om å gå ut med en gang vi sto opp.
Håper dere blir fort friske og at dere slipper lege. Får ta en kosedag med filmmaraton på tven ;)
God bedring.

Uff, sånt er slitsomt nå ja. God bedring til vesla.

3 små i hus her også som er i forkjølelse modus... Eldste hadde feber på søndag og var skikkelig slapp.. men er tilbake i bhg i dag. Dem to andre har en forferdelig irriterende snue og hoster litt

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Back
Topp