Syk :(

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg kjenner jeg begynner bli syk, overigår det begynte med vondt i halsen å mer trøtt, i går ble det ikke noe bedre å det kom litt snikende ørevondt. Å på kvelden i går til nå midt på natta såå vondt i hodet, nakken, å ører å halsen er vond samtidig med halsbrann. Ikke lett å sove akkurar. Å så er samboer borte hele helgen så kan ikke klage til han må klage til dere :) hihi... Håper ikke det er på noe måte skadelig at jeg er syk, føler meg rett å slett skikkelig dårlig så vondt i hodet pluss lite søvn å jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Er noe dritt å bli syk. Tror det er noe som går for tiden dessverre. Jeg var syk fra 17mai og ut hele uken etter. Feber og Bronkitt. Ser og at andre jenter her inne sliter med litt forskjellig.
Du får bare klage til oss :) masse god bedring og håper det ikke varer for lenge. :)

Ta paracet og ta det med ro.. god bedring :)

Jeg har også blitt dårlig. Ikke noe digg i det hele tatt. God bedring til oss

Masse god bedring;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

God bedring, håper ikke det sitter i for lenge. Ta deg litt paracet for å lindre. Babyen har det nok bra i hulen sin, så det er deg selv du skal tenke på <3

Takk jenter dere er gode :) tok paracet i natt jeg måtte bare å sov dårlig men våknet uten vondt i nakke å hode i allefall :)

Uff, god bedring :)

God bedring:) Er nok noe som går nå for her har hele familien vært gjennom det.

Ønsker deg god bedring! :-)
Kjedelig å være syk, og så blir man jo så sliten.
Ta det med ro, hold sengen og bli frisk! :

Uff da, god bedring! :)

Back
Topp