Syk...

Amiee

Elsker forumet
Lille Emeli har blit syk.. Hun har ikke feber men er mer kald/klam i huden, har stygg hoste og er kjempeslapp.. sliter med å få i henne mat, for hun bare sover.. Ville dere kontaktet legevakten, eller er dette normalt? Guttungen var aldri syk som liten, så dette er helt nytt for meg..

Er du uroleg, så ta ein telefon.
Litt skummelt når så små barn er dårlege, ikkje skal det så mykje til for at dei skal bli dehydrerte heller. Ring og fortell korleis ho er, så kan dei hjelpe deg med vurdering om ho treng ein sjekk.
Og hugs, skulle du føle at ho bør undersøkast, så føl morsinnstinktet. Betre å sjekke ein gong ekstra enn ein for lite.
God betring til vesla:)

Takk :) Tror jeg ringer legevakta, blir nok ikke søvn i natt hvis jeg skal vente helt til legekontoret åpner i morra.. Stakkar lita.. har bare fått i henne 220 ml mme pluss bittelitt amming i hele dag, å hun som normalt sett gråter 3-4 timer hver dag har så vidt vært våken i kanskje 30 minutter totalt i dag..

Lege skal alltid kontaktes hvis de har feber når de er så små....jeg hadde definitivt ringt legevakta

Back
Topp