Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gullet har de siste dagene spist mindre (har færre våte bleier), hatt mindre energi og har skikkelig tørr og irrgrønn bæsj. Denne bæsjen har plaget henne veldig, mye skriking når den skal ut.
jeg har opplevd at hun har hatt irrgrønn bæsj.. det var i starten da vi måtte begynne med MME.. Hun presset og trykket konstant og det som kom ut var irrgrønt. Jeg fikk da beskjed om at det er vanlig at det blir slik i starten når man bytter til MME.. Irrgrønn bæsj er også tegn på mye luft i magen/systemet.
Men du ammer jo, så man kan liksom ikke skylde på at det er overgangen til MME hos deg heller...
Grønn bæsj er helt vanlig innimellom ifølge min HS. Det kan skyldes noe du har spist, det kan skyldes mye luft i magen, det kan tyde på lite næring i melka osv., men trenger ABSOLUTT IKKE være noe "galt" i det hele tatt. Her har bæsjen være grønn som friskt gress, uten at det virker som om mini har vært no' annerledes...