syk unge

bondekone

Forumet er livet
da jeg kom i barnehagen idag så blir jeg fortalt at guttungne ikke har spist og nesten ikke drukket idag. De syntes han var litt varm,men ikkke noe spesielt varm. Kom hjem nå og gutten sovnet i bilen, så måtte bære ham inn, får av ham noen klær og får sjekket tempen hans og den var på 39.5. Så da blir det ikke barnehage på ham i morgen håper det går fort over siden det er påskelunsje i barnehagen på fredagen
-----------------------------------------------------------------------------
 
faen guttungen våknet nå og sier han har vondt i munnen, kikket etter og der har han blemmer[:(] uff håper at vi bare klarer å få i ham nok væske, for hver gang han har fått de blemmene har vi havnet inn på sykehuse[:(]
 
Stakkars gutt. Håper han er i fin form igjen nå.

Hva slags blemmer er det som han blir såå dårlig av?
 
ORIGINAL: bondekone

da jeg kom i barnehagen idag så blir jeg fortalt at guttungne ikke har spist og nesten ikke drukket idag. De syntes han var litt varm,men ikkke noe spesielt varm. Kom hjem nå og gutten sovnet i bilen, så måtte bære ham inn, får av ham noen klær og får sjekket tempen hans og den var på 39.5. Så da blir det ikke barnehage på ham i morgen håper det går fort over siden det er påskelunsje i barnehagen på fredagen
-----------------------------------------------------------------------------

faen guttungen våknet nå og sier han har vondt i munnen, kikket etter og der har han blemmer[:(] uff håper at vi bare klarer å få i ham nok væske, for hver gang han har fått de blemmene har vi havnet inn på sykehuse[:(]


blemmene...er det stomatitt???
min eldste fikk stomatitt etter hver antibiotika behandling som liten.
Inn og ut av isolat..intravenøs behandlig, sondeforing.. Ett evig mareritt!
 
ORIGINAL: tindra

ORIGINAL: bondekone

da jeg kom i barnehagen idag så blir jeg fortalt at guttungne ikke har spist og nesten ikke drukket idag. De syntes han var litt varm,men ikkke noe spesielt varm. Kom hjem nå og gutten sovnet i bilen, så måtte bære ham inn, får av ham noen klær og får sjekket tempen hans og den var på 39.5. Så da blir det ikke barnehage på ham i morgen håper det går fort over siden det er påskelunsje i barnehagen på fredagen
-----------------------------------------------------------------------------

faen guttungen våknet nå og sier han har vondt i munnen, kikket etter og der har han blemmer[:(] uff håper at vi bare klarer å få i ham nok væske, for hver gang han har fått de blemmene har vi havnet inn på sykehuse[:(]


blemmene...er det stomatitt???
min eldste fikk stomatitt etter hver antibiotika behandling som liten.
Inn og ut av isolat..intravenøs behandlig, sondeforing.. Ett evig mareritt!
siste gangen vi va rpå sykehuse så mente legen det kunne være noe som hetter aftner eller noe i den duren.
 
Stort sett når han blir syk får han slike i munnen har fått det siden han var litten så vi har stort sett 1-2 turer i vinterhalvåret med intravanøst og sondeforing på ham siden han da nekter å spise elelr drikke når han får alvorlige utbrud
 
Han har noen blemmer nå,men har blitt kvit feberen så nå satser vi på at det værste er over. Har gitt han smertestillende og dermed så har vi klart å få i ham drikke
 
Back
Topp