Syk,uke 40 i morra:(

En liten hemmelighet

Blir kjent med forumet
Må si at det ikke sto helt på bestillingslisten, når jeg kjente at jeg begynte å bli syk. Var veldig veldig klar for fødsel, men kjenne ikke noen plass i kroppen at der er energi til den nå.. skikkelig halsvondt og forkjølelse, og ondt i kroppen..Så håper den venter litt..

Noen andre som har blitt syke? eller har født når de har vært syk før?

Har ikke vært syk siden uke 38, er heldigvis blitt frisk nå.. Bare helt tappet for energi etter 3 netter uten ordentlig søvn.. Tar en lur nå i håp om å overleve barnebursdag etterpå;-) Fødselen kan gjerne vente en dag nå, så jeg kan hente meg inn litt først.. 41+5 i dag etter menstermin..

Masse god bedring til deg i alle fall:-) Håper du blir fort frisk og at babyen holder seg inne til du har fått litt mer energi:-)

Å masse god bedring! Jeg er også blitt syk -.- sitter med feber, svettetokter og dundrende hode. Har født for en uke siden da vel å merke.. Tror kroppen uansett er klar for fødsel når den kommer :) masse god bedring!

Jeg ligger rett ut på sofaen med en forferdelig forkjølelse! :( Får håpe det går fort over for oss begge! God bedring til deg! :)

God bedring til dere alle :)

Takk for det jenter:) vi får håpe at kroppen ordner opp selv:) Gooo bedring for dem i samme sit. og masse lykke til med fødselene..

God bedring! :)

Back
Topp