Syk, syk, syk, syk!!

Sara73

Gift med forumet
Må bare sutre litt, for nå er jeg helt tappet for krefter føler jeg. Jeg har hatt feber og en grusom hoste en uke i strekk nå. Var hos lege i går og fikk konstatert bronkitt og bruker antibiotika nå. Men jeg er helt satt ut av spill. Har ikke matlyst, er sjelven i beina, utmattet! Det eneste jeg vil er å ligge flat ut helt alene. Men kan jeg det???

Neida, fra fredag har alle tre barna vært syke! De har feber, dårlig matlyst og er sure ( som også mora er når hun er syk). Minstemann er ekstra urolig på natta, les:våken hver time! Jeg holder på å falle fra hverandre snart. Og jeg har en mann som er hjemme innimellom, og da tar han alt! Bortsett fra ammingen da. Men han må jo på jobb, og som nå bortreist på kurs. Må bare igjen si at jeg beundrer alenemødre stort!!!

Puh, godt å få det ut! Også en forklaring på hvorfor jeg har vært her så lite i det siste.

Tro meg vennen.... jeg føler med deg... og jeg har bare et barn som er sykt.
Sender mange gode klemmer til deg.

Huff ikke noe gått når nesten alle blir syke på en gang, men håper du snart er på beina igjen[:)][:)] God bedring[:D]
klem

å stakkars deg!!! [:(]

Typisk at mannen måtte på kurs nå da..[:(]

Ønsker deg god bedring!!!
Klem!

God bedring!!!!!![:)]

Tusen takk alle sammen! Føler meg litt bedre allerede. Men nå skal jeg krype under dyna...natta!

Stakkar deg da!!!!
Stor blibedreklem til deg!!!!

Håper du er bedre i dag?[8|]

Uff da...Masse god bedring til deg!!!
Klem,klem

You must log in or register to reply here.
Back
Topp