syk..,syk..,og enda mer syk

Lady84

Gift med forumet
Emmeline hoster så ho spyr [:(] Nå har me holdt på i tre uker med sykdom..,sliiiiten jeg [:(]
Synes ikke den Efedrin tingen hjelper no særlig.. Er det no annet de små kan få..?

Efedrin mister jo effekten (som regel) ved lengre tids bruk...kanskje verdt å prøve ut Bisolvon (gul eske) som kan kjøpes reseptfritt på apoteket..den er slimoppløsende og har fungert bra hos oss iallfall. Regner med at hun hoster til hun spyr..fordi hun har mye slim?

Uansett god bedring[:)]

Kanskje du bør oppsøke lege da? Det kan jo være at hun trenger antibiotika e.l. God bedring iallefall igjen

Åhh...det er så kjedelig med syke barn.
Håper at lille Emmeline blir frisk igjen snart.

Hvis du ikke har noe effekt av effedrin kan det være fordi man ikke skal bruke den så lenge,
slik som nr 4 også sa. Og grunnen til at de spyr når de hoster er fordi de trigger det brekningspungtet
vi har litt langt bak i halsen og da kaster de gjerne opp. Ikke noe moro.

Er det hosten hennes som plager henne mest, eller er det slim?
Om det er slim så kan du høre med legen din om du kan få bronkyl brusetablett.
De kan ta 1/2 brusetbl. 4 ganger daglig mener jeg.
Funka veldig bra på Adrian her i alle fall.

God beding. Håper snuppa blir frisk og rask snart.

[&o]Huff føler med deg, vært mye syk snuppa her også.
God bedring til lille snuppa[:)]

Når Sander hostet til han spydde så fikk vi noe som heter Bricanyl fra legevakta.. Er egentlig noe de bruker på astma barn men gir det noen ganger til andre også. Den funket i hvertfall på Sander.. Hør med legen din om det. enste tipset jeg har.. Får håpe at ho blir frisk snart da..

Uff, stakkars vesle snuppa og stakkars deg også[&:].
Har dessverre ingen råd, men sender av gårde ein trøsteklem og ynskjer god bedring[:)]

Back
Topp