syk sms

litlå

Gift med forumet
noen flere enn meg som har mottatt en syyyk sms idag? fra danmark eller noe sånnt? helt sprøtt... jeg sendte den vertfall ikke videre... hater sånne meldinger...[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Har ikke fått den selv,
men har lest den.
Nr er visst en eller annen fyr i Danmark.

Syk og fryktelig unødvendig, ikke noe vits å sende vidre hvertfall

ORIGINAL: litlå

noen flere enn meg som har mottatt en syyyk sms idag? fra danmark eller noe sånnt? helt sprøtt... jeg sendte den vertfall ikke videre... hater sånne meldinger...[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Hmm, nysgjerrige meg....har ikke hørt om dette, hva skriver han da?.....[8|]

syke mennesker[:'(]

meldingen lød som følger :

Hej. Mit navn er Cornelia. Jeg har ikk ansigt, for jeg døde i en brand for 3 år siden. Hvis du ikke sender det her til 10 kommer jeg ind på dit ærelse i aften og stirre på dig. Jeg ser ud som en treåring med rødt hår uden ansigt. Jeg kommer til dig hver nat.. Du har 7 minuter til at sende videre PS. Ring nummeret op hvis i ikke tror på det..

og så er nummeret +4522132608

[:@][:@][:@][:@][:@] blir såååå forbannnaaaa

ja dne såg eg inne på generelt andre dagen..slikt er bare tåpeleg!!!

JEg har fått den... Gadd ikke sende den videre. Skikkelig ekkelt egentlig..

Hej. Mit navn er Cornelia. Jeg har ikk ansigt, for jeg døde i en brand for 3 år siden. Hvis du ikke sender det her til 10 kommer jeg ind på dit ærelse i aften og stirre på dig. Jeg ser ud som en treåring med rødt hår uden ansigt. Jeg kommer til dig hver nat.. Du har 7 minuter til at sende videre PS. Ring nummeret op hvis i ikke tror på det..

ÆSJ.... Ka som feiler sånne folk? Har ikke fått den sms`en og ikke vil jeg ha den heller...

ORIGINAL: KaKe

ÆSJ.... Ka som feiler sånne folk? Har ikke fått den sms`en og ikke vil jeg ha den heller...

Uff, ja det finnes mange underlige mennesker som synes slike ting er morsomt, personlig mener jeg det er ganske så creepy.....[&:]

Folk som sender ut slike sms har jammen meg svært lite å gjøre!! Syk i hodet!!! Jeg har ikke mottatt den.

Back
Topp