Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: litlå
noen flere enn meg som har mottatt en syyyk sms idag? fra danmark eller noe sånnt? helt sprøtt... jeg sendte den vertfall ikke videre... hater sånne meldinger...[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
meldingen lød som følger :
Hej. Mit navn er Cornelia. Jeg har ikk ansigt, for jeg døde i en brand for 3 år siden. Hvis du ikke sender det her til 10 kommer jeg ind på dit ærelse i aften og stirre på dig. Jeg ser ud som en treåring med rødt hår uden ansigt. Jeg kommer til dig hver nat.. Du har 7 minuter til at sende videre PS. Ring nummeret op hvis i ikke tror på det..
og så er nummeret +4522132608
[:@][:@][:@][:@][:@] blir såååå forbannnaaaa
ORIGINAL: KaKe
meldingen lød som følger :
Hej. Mit navn er Cornelia. Jeg har ikk ansigt, for jeg døde i en brand for 3 år siden. Hvis du ikke sender det her til 10 kommer jeg ind på dit ærelse i aften og stirre på dig. Jeg ser ud som en treåring med rødt hår uden ansigt. Jeg kommer til dig hver nat.. Du har 7 minuter til at sende videre PS. Ring nummeret op hvis i ikke tror på det..
og så er nummeret +4522132608
[:@][:@][:@][:@][:@] blir såååå forbannnaaaa
ÆSJ.... Ka som feiler sånne folk? Har ikke fått den sms`en og ikke vil jeg ha den heller...