Ulvemamman
Andre møte med forumet
Som overskriften sier har jeg blitt syk! Som om det ikke var nok med alt som er vont og ubehagelig i forhold til graviditeten så skulle altså dette komme i tillegg.
Ingen ting er som når kommende storebror har fått med seg litt sykdom hjem fra barnehagen. 
Supervont i halsen, slapp, tung pust og vont i hode. Heldigvis er sannsynligheten for at dette er korona minimal, men både jeg og mannen har vært å testet oss i dag i fall fødselen plutselig starter. Har jo egentlig vært veldig heldig dette svangerskapet med generelt veldig lite sykdom, men det er liksom timingen som virkelig stresser meg. Storebror ble født i uke 36+5 og jeg er nå i uke 36+4. Er livredd for at fødselen skal starte når jeg er i så vanvittig elendig form og helt tom for krefter fra før.
Gikk nå fra å ønske å bli ferdig med hele graviditeten til å være livredd for at det skal skje noe. Beklager for et litt sutrete innlegg, men er bare så godt å få ut litt bekymring.
Håper alle dere andre er friske nå i tiden før fødsel. 
Ingen ting er som når kommende storebror har fått med seg litt sykdom hjem fra barnehagen. 
Supervont i halsen, slapp, tung pust og vont i hode. Heldigvis er sannsynligheten for at dette er korona minimal, men både jeg og mannen har vært å testet oss i dag i fall fødselen plutselig starter. Har jo egentlig vært veldig heldig dette svangerskapet med generelt veldig lite sykdom, men det er liksom timingen som virkelig stresser meg. Storebror ble født i uke 36+5 og jeg er nå i uke 36+4. Er livredd for at fødselen skal starte når jeg er i så vanvittig elendig form og helt tom for krefter fra før.

Gikk nå fra å ønske å bli ferdig med hele graviditeten til å være livredd for at det skal skje noe. Beklager for et litt sutrete innlegg, men er bare så godt å få ut litt bekymring.
Håper alle dere andre er friske nå i tiden før fødsel. 
krysser fingrene for at du får litt tid til å slappe av å lade opp til fødsel med mannen hjemme
huff. Veldig bra den var negativ da! En mindre bekymring iallefall. Er liksom ikke så lett å se for seg hvordan en fødsel skal gå når jeg nesten dør av å gå opp trappen her hjemme..
Satser på din er negativ også! Men lurer på om man blir behandlet som om man er vanlig syk eller som smittefare om fødselen skulle starte, har det noe å si at eg har negativ test å vise til tror du?
Etterpå brukte jeg vannet til tevann, og skviste en hel sitron oppi. Smakte pyton selvfølgelig, men ned skulle det! Men jeg var fortsatt syk når fødselen startet. Det som var så rart, var at etter fødselen så var jeg plutselig frisk. Så kom jeg på at "Hei, var ikke jeg syk??" Hadde ikke merket noe til det under fødselen. Om det var sleggekuren som plutselig fungerte, eller om fødselen var så intens at sykdommen ble ingenting i forhold, det vet jeg faktisk ikke