Syk på ivf

Totts

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Flere som har blitt fortere syk på ivf ? Er bare 1,5 måbede siden sist jeg var syk. Har en 4,5 åring som drar med seg alt hjem. Han har vært syk siden onsdag å I går begynte jeg æ bli dårlig. Ulempen med å være alene med ungen.

Hvilke medisiner kan man ta ? Begynte å hoste nå men heldigvis ikke noe feber enda. Så redd for at det ødelegge forsøket vårt.
 
Flere som har blitt fortere syk på ivf ? Er bare 1,5 måbede siden sist jeg var syk. Har en 4,5 åring som drar med seg alt hjem. Han har vært syk siden onsdag å I går begynte jeg æ bli dårlig. Ulempen med å være alene med ungen.

Hvilke medisiner kan man ta ? Begynte å hoste nå men heldigvis ikke noe feber enda. Så redd for at det ødelegge forsøket vårt.
Paracet men ikke Ibux :)
 
Fikk beskjed om å ta paracet ved feber, men at vanlig sykdom ellers ikke var noe farlig eller ville ødelegge for forsøket.

Jeg har ikke vært syk på flere år, men ble typisk nok syk få dager etter innsett. Er syk på fjerde dagen nå. Ser foreløpig ikke ut som å ha ødelagt noe for oss, men har tatt paracet i tre dager nå for å få temperaturen under 38. Måler jevnlig, da sykepleieren sa at feber var negativt for implantasjonen.

Så ville passet på at du ikke får feber, men ellers skal det gå bra med litt sykdom. God bedring :)
 
Tror ikke det henger sammen med ivf, med heller med gjenåpning og barnehagebarn... Her har vi vært syke nesten sammenhengende fra september. Er inne i fjerde forkjølelse nå, etter 1 influensa og 1 magesjau i tillegg. Noro-virus herjet nettopp gjennom bhg, men den slapp vi unna pga vi var hjemme med nevnte forkjølelse. Så litt hell i uhell.
Er så lei av å være syk.....
 
Tror nok det bare er denne høsten…

Syk jeg også (trolig influensa). Er midt oppi stimulering med kontroller og uttak snart, så passer dårlig..
 
Jeg vet ikke om det henger sammen, men jeg hadde en langvarig lungebetennelse ved første egguttak. Gikk på flere ulike antibiotika for å knekke den. Dette var før covid, så ingen restriksjoner når man skulle inn på sykehus, men jeg var skikkelig dårlig da de hentet ut egg. Hentet ut 20 stk, og det ble til slutt fire blastoer. Ble gravid på tre av dem, men mistet. Det slo meg ganske tidlig om antibiotikaen har ødelagt noe i forhold til blastoene. Jeg fikk beskjed om at det ikke hadde noen påvirkning, men jeg har ikke slått meg helt til ro med det. Neste egguttak var jeg frisk og fikk ut 8 stk, og ett ble blasto. Så jeg vet ikke... Tilfeldigheter kanskje.
 
Takk for alle svar, ja runde 2 med sykdom på meg i denne ivf runden. Så håper jeg slipper unna feber, snørrete, vondt i halsen og hoster :confused: ja er nokk han som har smittet meg.

Håper det går fort over Victoriah
 
Jeg har også halta hele prøverunden. Føler meg konstant syk og smådårlig form. Kan skylde litt på sprøytene og progesteronet for jeg blir ille kvalm og hodepine av hormonene. Men det er mye sykdom nå i barnehage og på skolen. Guttungen vår på 6 er konstant dårlig form også. Kan være en tilfeldighet! Men tror ikke det ødelegger for noe nei som de andre skriver, bare vær obs ved feber.
 
Jeg har også halta hele prøverunden. Føler meg konstant syk og smådårlig form. Kan skylde litt på sprøytene og progesteronet for jeg blir ille kvalm og hodepine av hormonene. Men det er mye sykdom nå i barnehage og på skolen. Guttungen vår på 6 er konstant dårlig form også. Kan være en tilfeldighet! Men tror ikke det ødelegger for noe nei som de andre skriver, bare vær obs ved feber.

Heldigvis ikke feber, bare potte tett, hodepine ( prognova) vondt i halsen
 
Back
Topp