syk onge

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
jonas lille vennen har blidde syke[:o][:o].. har ein enorme snue nyser i et sett ganske varm å hoster kraftig(det har han jort nå i 2-3 månar,håller på me 2 flaskå me efedrin)åsså tar han seg møje i øyrene(e d teng på verk kansje?????) så i går fekk eg han i seng rett over midnatt så våknet han 01,40 å hylskreik klarte isje å roe han[&:][&:].. så eg har låge våken i sengå inatt t 08,00.. for han får sje pusta me tutten for han e så tette,men så får han sje såva uden tutten heller.. ååå bler sprø av denne sjugå

Stakkars liten, ikke greit når de er syke[&o].Du kunne kanskje hat tatt en tur til lege, siden det er tegn på øreverk og sånt. Håper han blir frisk snart.

Tror kanskje du skal ta deg en tur til legen med han for å sjekke ørene hans ja!
Ellers har jeg ikke noen gode råd å komme med desverre[&o] har vært heldig å sluppet unna sykdom så langt[:)]
Ønsker Jonas GOD BEDRING![;)]

takker.. ringte legen tiligare. så sga der 13,30.. men her e d så sinnsykt sløve på dette legekontoret.. bryr seg revva

ORIGINAL: Jonas 07

takker.. ringte legen tiligare. så sga der 13,30.. men her e d så sinnsykt sløve på dette legekontoret.. bryr seg revva

Er ofte sånn har jeg hørt,
må bare mase og stå på ditt til du får skikkelige svar fra legen!
Og om han forteller deg at dette vet han ikke helt hva er, så ber du han sende deg til noen som kan![;)]
Må ha vært slitsomt med hoste i flere mnd da! Skal jo ikke være sånn!

ORIGINAL: Mikke

lykke til hos legen. Håper de finner ut av hva det er. Spesielt siden det har holdt på så lenge...

Det kan ikke være allergi av en eller annen sort da?

satt å tenkte på d i natt om d kan ver allergi eller astma.. får hørra me di i dag,å få tatt någe blo prøve av han... e så leie av denne hostingå,tar jo aldri slutt..

itje så arti...d får ha go bedring[:)]

Spør legen om å få prøve astma medisinden er jo ikke skadeli i bruk uansett. efedrin kan han vel bli imun mot v lengre bruk..
Stakkars du og dere kan jo ikke ha det sånn lengre

ORIGINAL: shannon

Tror kanskje du skal ta deg en tur til legen med han for å sjekke ørene hans ja!
Ellers har jeg ikke noen gode råd å komme med desverre[&o] har vært heldig å sluppet unna sykdom så langt[:)]
Ønsker Jonas GOD BEDRING![;)]

Stakkars Jonas. God tur til legen!

(Hvis de er vriene hos legen din, ville jeg byttet lege. På det legesenteret jeg har føler jeg alltid at jeg blir tatt på alvor både når jeg er der og når jeg ringer. Litt utenfor tema, men det er så slitsomt å krangle med legen sin når man har syke barn)

* Ønsker Jonas God Bedring * :)

takki takka lle sammen.. han såvna hall 12 i armene mine stakkaren glovarm.. Nå e det sje lenge t eg sga ner me han,så e d bare å sjå ka di seie... har vurdert å gå øve t det legesentere mannen  min har

Back
Topp