syk om og om igjen......

Eiramjenta

Forelsket i forumet
Etter barnehagstart har hun hatt en eneste lang serie av forkjølelser,feber og diare/oppkast.....

Jeg var borte fra jobb onsdag og i kveld har hun 40,2 i feber og stygg hoste. Hosten har hun hatt en ukes tid. Det blir nok en dag borte fra jobb i morgen.... Det er jeg som har alle syk barn dagene. Kjenner jeg er litt sliten av dette nå....

Flere som har det sånn?

Ps jeg synes selvfølgelig kjempesynd på jenta mi som er så mye syk

Min har vært syk 2 ganger siden hun begynte i barnehage, begge gangene feber og forkjølelse med behov for 2 dager hjemme.
Første gang tok vi ut en sykedag hver, denne gangen måtte mannen ta en og en halv, og jeg en halv. Dette pga. jobben min, er noen ting jeg rett og slett ikke kan være borte fra.

Synes hun har vært en del syk siden hun tross alt ikke har gått i barnehage mer enn litt over 2 måneder.

Off, så kjedelig, både for liten og stor.. Skjønner godt at du blir litt sliten av det...

Vi har heldigvis sluppet billig unna sålangt, har frøkna hjemme pga. sykdom bare en dag siden barnehagestart, å da var det pga. litt feber. Har ellers klart å holde seg unna sykdom, heldigvis.. Har nesten bare gått å venta på å få mer sykdom i hus snart, hører jo om alle som er så mye syke i tiden etter barnehagestart...

Masse god bedring til jenta di ihvertfall

tjukkebolla^^ skrev:
Off, så kjedelig, både for liten og stor.. Skjønner godt at du blir litt sliten av det...

Vi har heldigvis sluppet billig unna sålangt, har frøkna hjemme pga. sykdom bare en dag siden barnehagestart, å da var det pga. litt feber. Har ellers klart å holde seg unna sykdom, heldigvis.. Har nesten bare gått å venta på å få mer sykdom i hus snart, hører jo om alle som er så mye syke i tiden etter barnehagestart...

Masse god bedring til jenta di ihvertfall

Tusen takk :-)

Så bra jenta di holder seg frisk!

Det var faktisk værre med storesøster. Fra hun var 8mnd til hun var 2 år hadde hun utallig ørebetennelser, e-soliinfeskjon i nyrebekkene,lungebetennelse, alvorlig diare og fikk diagnosen astma og var 3 ganger innlagt på sykehuset. Hun ble bedre etter at hun fylte 2 år. Håper bare lillesøster ikke må gjennom like mye.

men,men det nytter ikke å ta sorgene på forskudd.

Ha en fin kveld!

Leelu skrev:
Min har vært syk 2 ganger siden hun begynte i barnehage, begge gangene feber og forkjølelse med behov for 2 dager hjemme.
Første gang tok vi ut en sykedag hver, denne gangen måtte mannen ta en og en halv, og jeg en halv. Dette pga. jobben min, er noen ting jeg rett og slett ikke kan være borte fra.

Synes hun har vært en del syk siden hun tross alt ikke har gått i barnehage mer enn litt over 2 måneder.

Ja, det blir jo mye hvis de skal være syke en gang i måneden. Håper hun holder seg frisk en stund nå! 

Det vil være  tredje gangen jeg må være hjemme med henne.Men det har vært flere ganger at jeg egentlig ikke har hatt lyst til å levere henne fordi hun har vært kraftig forkjøla. Når hun ikke har feber synes jeg det er vanskelig å holde henne hjemme pga jobben.

Ha en fin kveld :-)

Back
Topp