syk og hjemme..

3barnsmor*30

Forumet er livet
ja det er jeg.......
tok endelig mot til meg og ringte jobben... men jeg har ikke vært ansatt lenge nok til å bruke egenmelding, så må ringe legen når de åpner kl 9 også...

jeg fikk kasta på meg en skikkelig forkjølelse i går kveld.. har siden da hatt null energi, vondt i hele meg, sår i halsen, stiv i nakken, vondt i hodet. Fryer under pleddet på sofaen.... ++++ trenger ikke ramse opp alt sikkert..

Jeg var så sliten på morran i dag at jeg måtte ligge noen min på sofaen sånn innimellom mens unga ble kledd på og sånn..

Så nå ligger jeg og koper på sofaen.. Skal gjøre ikke noe i dag.. Bare sove og hvile. Håpe at jeg blir bra igjen til i morgen!

Ha en finere dag enn meg alle sammen!!

få i deg massse c vitamin,gi kroppen ett sjokk,hold deg varm og god og bare ta det med ro. :) ta paracet så du får soooove godt. :) gooood bedring lille venn!

Huff, masse god bedring!!!

Jeg har hatt det siden fredag kveld jeg, men har ikke hatt mulighet til å ta det med ro så det henger i ennå! [&:]

uff...
ja jeg ligger på soffan og halvsover. kommer nok til å gjøre det i dag.

fortsatt god bedring til deg 'kaizer!

Takk takk [:)]

Hvis det slutter som det begynner, er det siste dagen i dag [;)] Hodet dunker og jeg føler meg superslapp!

Stakkar stakkar!!!
God bedring til deg og Kaizer!!!

takk.. ligger på soffan med ullsokker og pledd. drikker vamt te og fryser så jeg har gåsehud på hele kroppen.. ikke noe hjelper..
legetime kl 14.

Uff ikke kjekt, her hjalp det med varme, hvile og frisk luft, men tror kanskje ikke jeg rakk å bli så dårlig som deg [8|]
God bedring til begge to [:)]

jeg orker så vidt å gå på do og å hente meg litt å drikke....

tok tempen i stad, for begynte å svette så fryktelig.. og har 38,4. husker ikke sist jeg hadde feber jeg.......
siter bare å venter på at klokka skal bli så mye at jeg kan reise bort til legen... må nok hvile litt på veien.. hehe.. fy søren altså.. håper virkelig de finner noe galt.. er til og med kvalm jeg........

da har jeg vært hos legen.
det var streptokokker. så jeg fikk antibiotika og sykemelding for i dag og i morgen.

Æsj da! Håper du blir fort frisk. KLEM.

Æsj da [:o]

God bedring [:)] *klemmepå*

takk!
knasker ibux... det hjelper litt i perioder i hvertfall.

Gooooood bedring!! [:)]

Hilsen hun som ligger potte tett i både hals, nese og ører, under pleddet i stua [;)]

uff masse god bedring[:D][:D][:D]

Back
Topp