Syk mor

Googlimoogli

Glad i forumet
Assistert-jentene
Junibarna 2019
Jeg (mor) har vært ofte forkjølet denne vinteren! Men gutten min på 3,5 år er frisk og rask. Jeg føler at jeg er pinglen akkurat nå! Hva gjør man npr man er redd for å smitt andre i familien/ barnet. Men barnet helst vil være med den syke?
 
Vi er sammen som vanlig ved mindre det er omgangssyke. Barn tåler jo fint å få virusinfeksjoner og burde ha noen iblant :)
 
Jeg (mor) har vært ofte forkjølet denne vinteren! Men gutten min på 3,5 år er frisk og rask. Jeg føler at jeg er pinglen akkurat nå! Hva gjør man npr man er redd for å smitt andre i familien/ barnet. Men barnet helst vil være med den syke?
Vi gjør som alltid, også ved sykdom. Vi bor så tett og er så mye sammen at innen vi merker at en er syk, er vi alle allerede smittet. Hvis det var feks influensa eller enkelte andre ting ville vi nok mer forsøkt å skjerme ungene, men ikke med verken omgangssyke eller Covid19 har vi isolert noen. At mor kan trenge å hvile når hun er syk, er noe annet. :)
 
Jeg har vært mye syk, 4-åringen har likevel vært tett inntil :)
 
Takk for svarene! Ja sånn føler jeg det og ❤️ Kjærlighet og omsorg kan føre til at man blir frisk raskere! Jeg ble bra ril slutt og han ble ikke smittet!
 
Back
Topp