Jeg (mor) har vært ofte forkjølet denne vinteren! Men gutten min på 3,5 år er frisk og rask. Jeg føler at jeg er pinglen akkurat nå! Hva gjør man npr man er redd for å smitt andre i familien/ barnet. Men barnet helst vil være med den syke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi gjør som alltid, også ved sykdom. Vi bor så tett og er så mye sammen at innen vi merker at en er syk, er vi alle allerede smittet. Hvis det var feks influensa eller enkelte andre ting ville vi nok mer forsøkt å skjerme ungene, men ikke med verken omgangssyke eller Covid19 har vi isolert noen. At mor kan trenge å hvile når hun er syk, er noe annet.Jeg (mor) har vært ofte forkjølet denne vinteren! Men gutten min på 3,5 år er frisk og rask. Jeg føler at jeg er pinglen akkurat nå! Hva gjør man npr man er redd for å smitt andre i familien/ barnet. Men barnet helst vil være med den syke?
Og lillebror henger forøvrig på meg 24/7. Nå er vi begge syke.Jeg har vært mye syk, 4-åringen har likevel vært tett inntil