Syk mor... melkemengde?

SkogHuldra

Forelsket i forumet
Lurer på om feber minker melkemengden?
Nå har jeg 39,2 i feber. Mini har drukket hver halvtime i dag! Heldig å fikk økedøgn samtidig her... har hatt overflod med melk siden fødsel, men nå til natta var det tomt! Mini fikk noe jeg pumpet ut og frøys i mårest før han la seg. Pleier å pumpe av og til på morgenen uten at det skal ha noe å si..
Rett og slett både sår og utmattet etter en sånn dag..
Ikke brystbetennelse.. ingen smerter hovenhet i bryst, og pakka forkjølt med masse snørr og hoste..

Paracet må jeg også ta for å klare å fungere. Skal være "ok" ifølge lege.. (vært der med andre plager etter fødsel)

Lurer på om feber minker melkemengden?
Nå har jeg 39,2 i feber. Mini har drukket hver halvtime i dag! Heldig å fikk økedøgn samtidig her... har hatt overflod med melk siden fødsel, men nå til natta var det tomt! Mini fikk noe jeg pumpet ut og frøys i mårest før han la seg. Pleier å pumpe av og til på morgenen uten at det skal ha noe å si..
Rett og slett både sår og utmattet etter en sånn dag..
Ikke brystbetennelse.. ingen smerter hovenhet i bryst, og pakka forkjølt med masse snørr og hoste..

Paracet må jeg også ta for å klare å fungere. Skal være "ok" ifølge lege.. (vært der med andre plager etter fødsel)
Når du har feber bruker kroppen væske for å kjøle ned temperaturen. Da fordamper også større mengder av væske i kroppen.

Da sier det seg selv at man produserer mindre væske i noens tilfeller.

Drikk vann og mye vann:)

God bedring:)

Takk for svar. Begynner å bli bedre nå. Bare tett og hes nå ;-)
5 åringen som har feber nå da :-(
Sånn er det med ei på skole og en på barnehage ;-)
Virker som jeg fortsatt har nok melk. Ungen er fornøyd. Men er ikke samme futt som før, så forsøker å pumpe ut litt på kvelden etter lille har lagt seg for å få opp produksonen litt igjen. Makan til styr dette er :-o

Back
Topp