syk molly jente

LOMO*4

Glad i forumet
med feber og prikker , men gubben tok henne med til legen nå , litt redd for jeg overeagerte denne gangen og ringte vell tidlig men legen sa han ville se henne..litt flaut om det bare er svette blemer da :-)

.så nå sitter jeg bare å vente te gullklumpen er te bake å få vite hva prikkene er ...får jo ikke håpe det ernoe som smitter ...men tror kansje jeg overdrev og at det kan ver sånne svette prikker men kan de få det i  ansikte ?? ? hun har prikker på fjes , brustkasse og bakom ørene ....skal reise til thailand snart så vil helst ha friske barn til da

virus...så sier det nbår man ikke finner ut , men hun er kraftig forkjølt med feber og litt prikker  , men det går greit med henne , molly var hos mormor i dag og skal til mormor i morgen ...

Hva var det for noe? god bedring :)

var vist prikker som følte forkjølee virus ....vet ikkehelt... men såg ut som et utslett i hals, nakke ansikt , men hun har også samtidig herpes sår på lippen så kan er noe med det å gjøre...+ feber og forkjølt dette er 3 dagen

er utslitt etter en knallhard våkenatt , molly  holdt både meg og lotta våken  hele natt , skulle egentlig ha en kjøretime kl 8 så skulle jeg  hente guttungen som skulle på legetime på dren kontroll så tilbake til jobb , men måtte bare avlyse timen , alle er helt utslått , så i dag skal jeg på jobb fra 1 til 3 ...hadde blitt så styr å vekke ei feber syk jente  å kjørt til mormor + den andre trøtte gjengen for såå ha en time ...

kjenner jeg har dårlig samvittighet men mer stress det som var planlagt........

siden vi snart skal reise og ver borte fra jobb 1 mnd så er det viktig å få kjørt opp elevene best mulig før jeg reiser

Eirik hadde slik i høst. Virus utslett. Han var syk ca. en uke, men vi fikk beskjed om at det var smittsomt og at han ikke skulle gå i bhg.

ojda , får ikke håper hu smitter hele gjengen nå da bare uke til vi reiser, og ja hu har forsatt feber og er ikke i form , mye gråting  for tiden stakkars.., håper vi får sove i natt og regner med at hun kommer til å ver hjemme noen dager til

Høres ut som det blir godt med en lang god ferie for dere nå, Lomo :)

Riktig god bedring til Molly. Håper hun er me bedre allerede.

masse god bedring og håper dere får en fin tur :)

Back
Topp